Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

zeg iets aardigs over de gene booven je!

Advertise here!!

Citeren09.11.20090 likes
oei iets over visser zeggen ach visser is een lieve man die me steunt en waar ik altijd raad aan mag vragen

kusssssss en knufffffffff
Citeren09.11.20090 likes
lieve visser, thanks heel erg lief van je, jij bent ook een super goede en lieve vriend waar ik goed mee kan praten, maar ook zeker op zijn tijd een dolletje mee uit kan halen. Helaas spreek ik je niet zoveel meer, maar het gaat hier redelijk goed weer, thanks, ik wens je een hele fijne dag toe, dikke kuss en knufffff
Citeren09.11.20090 likes
nou dan maar bonneke en iedereen weet het al over bonneke is en blijft een lieve vriendin

kusssssss en knufffffffff
Citeren09.11.20090 likes
hhahahahaha we waren tegelijk he ajax over visser, maar goed nu iets aardigs over jou, je bent een geweldige lieve meid die een vreselijke groot doorzettingsvermogen heeft en niet bij de pakken neerzit. Ik kan met jou hele goede gesprekken voeren, ik ben heel blij om jou te leren kennen via kletsen, dikke kuss en knuffff
Citeren09.11.20090 likes
ja kwam daar dus ook achter hahahahahaha en Bonneke jij bent gewoon een topvrouw en een topvriendin

kusssssss en knuffffffff

Advertise here!!

Citeren09.11.20090 likes
laat ik dan wat liefs over mijn maatje zeggen spontaan lief en een groot incaserings vermogen gawoon geweldig wat verstandhouding betreft kusssssssss Ajax van Visser
Citeren09.11.20090 likes
visser, aardige man , altijd in voor een praatje, doet altijd mee aan de kletsen.com kwissen, luisterend oor voor vele.
Citeren09.11.20090 likes
Caat... dol op hosties,gezellige mod op kletsen.com,zingt daar nu en dan ff mee met de radio,kan dollen maar ok serieus zijn
Citeren29.11.20090 likes
babs is een schat van een meid ze is altyd wel in voor een dolletje
Citeren29.11.20090 likes
petra, jij bent een vrouw uit duizenden, een heel sociaal iemand en ik heb altijd lol met je, maar kan ook serieuze gesprekken met je voeren, bravooooooooo voor jou, dikke kuss en knufff

Adverteer hier