Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

zeg iets aardigs over de gene booven je!

Advertise here!!

Citeren14.10.20090 likes
Wilmaa.. tja... soms is het best een aardige meid
kuss Babs
Citeren14.10.20090 likes
soms ??? alleen als ik zelf wil bedoel je babs

nou iets over babs pff dat word nadenken zeg whahah
neej hoor babs is best aardig kan leuk met haar dollen en ook serieuze gesprekken hebben.
kusss
Citeren19.10.20090 likes
wilma, is een superlieve meis die veel door moet maken, maar ondanks haar pijn en verdriet blijf ik lol met haar hebben, ik heb heel veel respect voor je Wilma, dat weet je. Ik ben heel blij dat ik jou heb leren kennen hier op kletsen, dikke kuss en knuffff <3
Citeren19.10.20090 likes
Dankje bonn

jij bent ook een lieve vrouw, die maakt ook veel mee,
en ik kan veel met haar lachen op de scroll en op forum :-)

Liefss
Citeren19.10.20090 likes
lieve Wilma, thanks....................ik mis je meis en ik hoop je binnenkort snel weer een keer te spreken op scroll. Heb je geen vakantie??? Fijne avond nog, dikke kuss en knuff hvj als vriendin

Advertise here!!

Citeren31.10.20090 likes
even weer naar boven halen, hahahah kan moeilijk iets over mezelf zeggen..........................
Citeren09.11.20090 likes
Ik weet niets meer over Bonneke...
Citeren09.11.20090 likes
babs een aardige/ vriendelijke meid voor eigenlijk iedereen, zij ismoderator op kletsen.com en leest graag een mooi boek.
kortom babs een leuk mens
Citeren09.11.20090 likes
babssssssss had je al zoveel verteld over mij dan??? hahahhaha, dikke kuss en knuff en een fijne dag gewenst
Citeren09.11.20090 likes
bonneke blijf ik een fijne vriendin vinden en waar ik geregeld wel verhaal aan kwijt kan en zij aan mij kusssssssssssss Bon en hou je sterk

Adverteer hier