Citeren12.09.20070 likes
sow effe weer naar boven gehaald hahahahha
kusss en knuffff
kusss en knuffff
Advertise here!! |
Citeren12.09.20070 likes sow effe weer naar boven gehaald hahahahha
kusss en knuffff |
Citeren16.09.20070 likes weer maar effe naar boven gehaald hahahahah kussssss en knuffffffffffffffffffffff |
Citeren16.09.20070 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren16.09.20070 likes lieve meis,
we zijn zo enorm trots op je je hebt je eerste 2 cijfers al binnen,een voldoende voor je werkstuk en een 7 voor je SO Nederlands en een een 8.5 voor je schriftelijke engelse toets. Ga zo door meis en je weet je kan niet meer dan je best doen en we hopen dat je dit niveau vol kan houden en anders doe je gewoon lekker een stapje terug kusssssssss en liefs je mama |
Citeren17.09.20070 likes sow effe weer naar boven gehaald hahahahaha |
Advertise here!! |
Citeren17.09.20070 likes sow we zijn weer terug van homeopaath en hetgeen wat hij vermoedde is het probleem waarschijnlijk en hij was al dik tevreden,je bent weer behandeld en over 6 weken terug komen.
Dus ik denk dat je binnenkort weer sinds ruim een jaar hoofdpijn vrij zal zijn,en dat zouden wij geweldig voor je vinden en ook voor ons,want het is niet fijn voor je geweest het afgelopen jaar en dat heeft ons ook veel zorgen gebaart en veel verdriet om je zo te moeten zien lijden. Kusssssssssssss en knufffffffffffffffffff mama |
Citeren18.09.20070 likes Super meis,vandaag kwam je weer thuis met een cijfer,weer voor een werkstuk een 7.8 het gaat tot nu toe goed dus ga zo door.
Ik weet dat je enorm tegen volgende week op ziet het kamp met je nieuwe school en klas maar heb vertrouwen in jezelf en dan gaat het zeker weten goedkomen kussss en knufffffffffffffffffffffff |
Citeren19.09.20070 likes Lijkt nu wel op mijn bijgehouden dagboek,sorry kan het ook niet helpen dit is voor mij een prima oplossing
kussss |
Citeren01.10.20070 likes sow lieve meid,het kamp is achter de rug en dat viel je zwaar tegen,nog steeds kan je die drukte niet aan omdat je dan weer veel hoofdpijn krijgt maar uiteindelijk ben je dapper geweest en heb je het tot het eind volgemaakt super meis.
Op school loopt het nog steeds goed en we zijn enorm trots op je,kussssssssssssss en knuffffffffffff en we houden van je |
Citeren18.10.20070 likes lieve meid,
gisteren zijn we een dag weggeweest naar je lievelingstante en neefje en nichtje,het is altijd een lange rit ruim 3 uur heen en ruim 3 uur terug,maar iedere keer geniet je ervan zo ook dit keer. Toen we naar huis wilden gaan vroeg je of je mocht logeren en ik zou je morgen weer ophalen.Sinds je ziekte heb je extreme angsten en vreselijke heimwee dus hadden we dit uitvoerig besproken en je besloot om toch gezellig te blijven.Helaas werd mama vanochtend al gebeld dat je enorme heimwee had en naar huis wilde.De homeopaath is ervan overtuigd dat het komt door de achtergebleven bacterie en daardoor heb je blokkade`s maar dat gaat binnenkort hoop ik snel weer beter.Dus mama en je broertjes vanochtend weer in de auto om je op te halen en nu ben je weer thuis.Mama houdt ontzettend veel van je en vindt dit heel erg naar voor je,want je houdt zo van logeren maar lieve schat ook dit komt allemaal wel weer terug dat je het leuk vindt om te logeren,we houden van je kussss en knuffff |