Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord

wie heeft er tips

Advertise here!!

Citeren29.10.20070 likes
lieve meis,

eindelijk dagen geen hoofdpijn,je voelt je helemaal super en op school gaat het ook goed,je hebt zo`n fijne klas en leuke vriendinnen.
Ik vindt het zo super voor je dat je je weer lekkerder in je vel zit,we zijn trots op je.

kussssssssssss en knufff mama
Citeren30.10.20070 likes
pfffffff je kwam vandaag uit school en was niet te genieten en ik moest het ontgelden,waarom vroeg ik me af?
Je bent moe dacht ik en je zei nee, maar nu lig je al diep vertrokken te slapen,maar vergeet 1 ding niet,ik hou van je en ik zal van je blijven houden,kusss en knuffff mama
Je hebt gewoon nu even een terugslag en dat geeft niets,ik weet dat het niet makkelijk voor je is en geweest is de afgelopen 14 maanden en het gaat de hele goeie kant op dus blijf positief
Citeren30.10.20070 likes
Lieve bonneke
Loslaten begint bij de geboorte al
Maar ze is pas 12 begrijp ik juist dat is een moeilijke leeftijd. stappen zat ewr bij mijn dochter toen nog niet in,
Mijn dochter was helaas ook vroeg er bij om uit te willen vliegen, probeer ze stukje bij beetje steeds iets meer vrijheid te geven maar met 12 nog niet te veel
Mijn dochter was 16 en het ging nog mis, na een aantal hele moeilijke jaren nu gelukkig wel goed contact.
Je kan wel 1000 adviezen krijgen, maar ga op je eigen gevoel af. niets is zo moeilijk als opvoeden sterkte kusss
Citeren30.10.20070 likes
lieve pareltje,

Inderdaad is opvoeden heel moeilijk en een vak apart,daar komt bij haar nog eens bij dat ze vorig jaar heel ziek is geweest en tot voor een week of wat terug daar iedere dag nog mee kamptte,althans met de nasleep,het ene onderzoek naar het andere,mri scans,ruggenpunctie om hersenvocht af te nemen en volop aan het puberen.Ik bedoel ermee te zeggen dat het me nu redelijk lukt om haar losser te moeten laten,maar tevens moet ik haar ook enorm beschermen omdat ze soms dingen wil die ze niet aankan door haar ziekte.Ik hoop dat je het een beetje begrijpt en anders spreken we elkaar hier nog wel eens over.Ik vind het wel superfijn dat je nu weer goed contact met je dochter hebt,thanks lieve pareltje kusssssssssssssssss en knuffffffffffffffff
Citeren31.10.20070 likes
Lieve bonneke
Niet alle kindere van 12 kan je met gelijkheid behandelen
Ik denk dat jou Dochter juist nog wat extra bescherming nodig heeft.
Dat had ik met mijn dochter ook
Geloof me is een zware strijd ,, maar nu zegt ze mam als ik ooit kinderen krijg neem ik jou opvoeding over.
eens zien ze in dat je uit liefde hun hebt willen beschermen.
knuff Pareltje

Advertise here!!

Citeren31.10.20070 likes
Inderdaad pareltje zo is het inderdaad,maar daarentegen moet ik er voor oppassen dat ik haar daardoor niet teveel ga claimen,snap je wat ik bedoel???

kusssss en knuffff Bonn
Citeren31.10.20070 likes
ik snap je heel goed bonneke knufff
Citeren01.11.20070 likes
thanks lieve parel,ik vind het gewoon heel moeilijk soms,kussss en knufff Bonn
Citeren03.11.20070 likes
vandaag had je weer veel hoofdpijnen en ik ben blij dat we maandag weer naar de homeopaath gaan,is het weer een terugval of iets anders.

Ook heb je nu enorm zenuw trekken in je ogen en gezicht en dat is sinds de behandeling,dit baart me zorgen maar ik ben en zal er voor je zijn lieve meid,kussss en knufff mama
Citeren06.11.20070 likes
thanks dat ik hier mijn soort dagboek bij mag houden,heb ik nodig om me ei kwijt te kunnen,welterusten kusss en knufff Bonn

Adverteer hier