|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Vandaag ben je de hele dag naar school geweest en je bent naar leerlingbegeleiding geweest en je vond het fijn vandaag op school,de kinderen uit je klas zijn lief voor je.
Ik ben trots op je en ook dat je gisteren met mama hebt gepraat over je probleem,super meis knok door en je komt er wel
kussssssssssssssss en knufffffffffffffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten sow effe weer naar boven gehaald
xxx bonn xxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten hier kan ik mijn ervaring niet laten spreken maar ik probeer me graag in je plaats te stellen, ik ontbreek hier wel wat ervaring om erover te zeggen. ik vind de berichtjes van Bonneke heel liefdevol, en zie dat ze trots is op haar dochter, dat kan ik me wel voorstellen  kusss Bonneke, veel liefs |
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve geminus,
Dankjewel voor je superlieve reactie,tis misschien een beetje overdreven door het hier neer te zetten maar ik moet dat doen om met mijn eigen gevoel overweg te kunnen.
Ik had donderdag egt iets van ow jee weer een groot probleem maar na het gesprek op school samen met haar en mij ging ze vrijdag met goede moed weer op de fiets naar school en kwam opgewekt thuis.Ook vandaag ging het goed,wel was ze heel sjaggie toen ze thuis kwam maar ze vond het heel leuk op school vandaag.Haar kennende was ik heel verbaast wat 1 gesprek al met haar gedaan had en daar ben ik heel erg trots op en dat heb ik haar ook gezegd.
kussssssssssssssssssssss en knuffffffffffffffffffff Bonn  
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Sow dappere meis,
Mama is zo trots op je ik had vorig week een heel zwaar hoofd in het feit dat je nog zou gaan.
Maar jah je bent leerplichtig dus ik moest je wel sturen en sinds het gesprek gaat het tog nu toe goed met je.
Komende vrijdag heb je al met een stel meiden uit je klas afgesproken om de stad in te gaan en ergens samen een broodje te eten,harstikke leuk vind ik dat en heel fijn voor je dat gewoon gezellig gaat met die meiden.
kussss en dikke knufff |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten sow weer een dag school voorbij,super knap van je lieve meid,kussss en dikke knufff mama |
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve meis,het gaat nu heel goed sinds we het gesprek op school hebben gehad,je hebt lieve klasgenootjes en ben heel blij voor je dat je het nu zo naar je zin hebt.
Blijf geloven in jezelf en dan gaat het goed komen,en ik snap heel goed dat je het moeilijk vindt op je nieuwe school.
Vandaag nog een lange dag en morgen lekker om 12.00 al weekend.
kusss en knuff mama |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve schat,
nog 1 dagje en dan heb je heerlijk weekend,je bent nu erg moe maar nog een half dagje meis en dan heb je de hele week volgehouden en zeg het nog maar een keer ik ben erg trots op je
liefs je mama |
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve meis,
Ik wens je onwijs veel succes volgende week op school.afgelopen week ging geweldig goed en je hebt komende week een SO van nederlands en ik hoop dat je met een mooi cijfer thuiskomt.
Zet hem op en heb vertrouwen in jezelf.
kussssssssssssss en liefs mama |
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve meis,woensdag 29 augustus moest ik je dus ophalen van school zoals je hierboven kan lezen maar donderdagmorgen wilde je niet naar school omdat je nog erg moe was en hoofpijn had,maar later kwam er ook nog buikpijn bij waardoor ik dacht dat er meer aan de hand was dan je ziekte.
Toen bleek dat je het heel moeilijk vond op je nieuwe school en dat je het erg eng vond,maar om een lang verhaal kort te houden,we hebben samen op school een gesprek gehad en sinds die Donderdag vindt het gelukkig heel erg leuk op school,je bent zelfs al met een stel meiden de stad in geweest om een broodje te eten.
Ook heb je al schriftelijke overhoringen gehad en je hebt plezier op school en daar zijn wij heel blij mee.
Ik ben trots op je wijffie.ga zo door.
Kusss en liefs je mama |
|