|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve schat.
Weet dat papa en mama er altijd voor je zullen zijn en dat we er samen wel uit gaan komen.
We houden van je kusssss en knuffffff mama |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve meid,
Eindelijk na een paar slechte cijfers weer iets positiefs,5 cijfers vandaag terug en allemaal voldoende,je kan het en probeer op deze manier door te gaan,liefs je mama
Ik ben trots op je,ik weet dat je het heel zwaar hebt op dit moment door allerlei oorzaken. |
Pareltje1963 Undefined 359 berichten wauw wat goed bonn kusssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten jah he parel ik ben ook heel erg trots op haar en voor haar zelfvertrouwen enorm goed,het is er nu op of onder wat schoolkeuze betreft en als ze zo doorgaat gaat het goedkomen maar het blijft spannend,en dat het minder gaat heeft een aantal oorzaken waaronder het pesten en de onzekerheden.
dankjewel voor je reactie kusssss en knufff Bonn |
Anonymous Undefined 65739 berichten behandel haar naar haar leeftyd bonbon,
en geef haar jou vertrouwen als een goede vriendin..
dan komt ze ook vaker met alles naar je toe,
je weet dan toch alles en ken haar raad geven ...
en loop met de tyd mee...
kusssssssssss en suc6 meis |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten thanks maris,kusss en knufffff   wat betreft de dingen en het loslaten gaat nu heel goed lieve maris,maar er zijn nu andere dingen die spelen,ze is vorig jaar heel ziek geweest onder andere en daardoor heel onzeker geworden,Haar schoolkeuze was daardoor met ruim 3 niveau`s gezakt en dat blijft gewoon een gok of het goed gaat. |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve meis,we houden van je,kusss en dikke knuffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve meid,het is alweer een tijdje geleden maar ik moet mijn ei kwijt.
Je kampt momenteel met extreme angsten waar we mee aan de slag moeten omdat dit voor jou niet prettig is.Je hebt me verteld wat je zo bezig houdt en waarom je begint te transpireren,en ligt te gillen in je bed,waarom je zo misselijk bent van de spanningen die dan op beginnen te komen.Lieverd mama en papa zijn er voor je,en we gaan hulp voor je zoeken.Wat is het toch een rotziekte(ziekte van lyme) geweest en wat is het heftig zeg,had ik absoluut niet verwacht,het ging eindelijk weer beter.Liefs en dikke kusss en knufff mama |
vrouwtje_48 Undefined 411 berichten he vervelend meis , ik wens je hel veel sterkte met je dochter
veel liefs en kussss peetje |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
|