|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten laat haar wat meer gaan maar geef wel regels zoals je net zelf al aan gaf kwam ze eerder thuis dan de afgesproken 23:00 uur zo lang ze binnen de regels blijft kan je langzaam de regels versoepelen zonder dat je ruzzie hoeft te krijgen leer elkaar vertrouwen.
als je haar het vertrouwen geeft zal ze die minder snel beschamen dan wanneer je haar kort wil houden kinderen willen namelijk verkennen en daar bij zullen ze fouten maken en graag met mama over praten maar niet als je ze kort houd want dan zijn ze al over de grens gegaan en durven ze niet bij je te komen dus krijg je nog meer afstand en ruzie.
kus en sterkte bon hoop dat je er wat aan hebt maar blijf altijd je hart volgen en sta achter je beslissing wat een ander ook zegt.
kus geer |
Anonymous Undefined 65739 berichten thanks lieve geer heel erg lief van je en jij ook Baby
Maar Geer 23.00 thuiskomen en ze is nog maar 12 jaar he
Sorry begin ik weer maar 1 ding speelt heel erg mee denk ik en dat is dat ze nu zo`n anderhalf jaar geleden is lastiggevallen door een viezerik en ik blijf vinden dat je als meisje toch meer risico loopt maar ook dit komt door mijn bezorgheid.
Ik blijf het heel moeilijk vinden,ik vind dat ik al veel toegeeflijke ben geworden naar haar toe maar zij vindt van niet.Maar ik ben stapsvoets bezig om haar te laten ontplooien.
Dus lieve Geer en baby en alle anderen ik doe knetterhard mijn best
Kusss en knufff Bonn |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Ik vind dat kinderen steeds eerder volwassen lijken let op lijken en we zien ook redelijk veel problemen in nederland met kinderen van 12 en 13 jaar die op straat rond hangen.
Zelf ben ik van mening alles op zijn tijd straks wil ze de auto ook nog mee als ze 15 is ik bedoel hiermee waar licht de grens het zelfstandig worden moet met hele kleine stapjes gebeuren anders ben ik van mening dat kinderen doorslaan in te veel vrijheid en dat is wat we niet willen
Ik zelf vind tot 23.00 als twaalf jarige alleen op straat te ver gaan
Ze heeft tenslotte nog tijd genoeg om uit te gaan naar een kinder disco kan wel vind ik maar dan wel even weg brengen en weer ophalen dat doen wij en wij hebben er een van 13 en een van 11
Groeten Rene |
vrouwtje_47 Undefined 921 berichten tja meis kleine kids worden sneller groot dan je zou willen
ben best wel blij dat ik die periode heb gehad
meis doen wat je gevoel je ingeeft zou ik dan zeggen
dikke kusssss peetje |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve rene en Petra,
Rene dat vond ik ook wel maar jah of je hebt de keuze dat je kind als enige alleen over straat gaat omdat ze eerder thuis moet zijn of je laat ze later zodat ze met de groep thuis komen.
Ze is inderdaad nog maar 12 en ik denk dat het wel scheelt of je in een grote stad woont of een dorp waar iedereen elkaar kent.
Alleen is het zo met dorpsfeesten oid dat er ook ander mensen van bijvoorbeeld stad komen die andere bedoelingen hebben als je snapt wat ik bedoel en eerlijk is eerlijk de tijden zijn enorm veranderd ook.
Maar ze was uiteindelijk om 22.15 thuis,maar zo hadden we laatst een discussie over breezers,er waren in groep 8 al een paar meiden die dat dronken en onze dochter wilde dat ook proberen,maar dat hebben we niet goedgekeurd.
Ik heb laatst een programma gezien wat drank met jonge kinderen doet die nog volop in de groei is.
Nou daar bedank ik tog egt nog effe voor.
Maar Rene dankjewel voor je reactie kusss en knufff
Petra ik volg mijjn gevoel ook zeker wel maar omdat zij de oudste is vind ik het moeilijk tog om te bepalen wat wel rieel is en wat niet.
Kijk volgende week zie ik ook niet iedere dag meer wat ze doet na schooltijd,ik vond de basisschool tog altijd wel lekker veilig om het maar zo te zeggen,nu gaat ze naar een andere plaats naar voortgezet onderwijs en ben je tog het zicht op je kind meer kwijt.
Lieve Petra dankjewel voor je reactie ook.
kussssssssssssssssss en knuffffffffffffffffffff Bonn |
Anonymous Undefined 65739 berichten Rene inderdaad is het ook zo dat ze tegenwoordig ouder lijken dan ze zijn.
Mijn dochter ook,ze maakt zich op vind ik geen probleem maar kleed zich al best wel uitdagend en ik merk dat jongens naar haar kijken en dat vindt ze prachtig ook,maar die jongens zijn wel ouder inderdaad.
En ze heeft al best wel lengte en begint nu ook al goed te ontwikkelen waardoor ze ouder lijkt dan 12
kussssssssssss Bonn xxxxxxxxxxxxxxxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten even weer naar boven gehaald
xxx bonn xxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten sow mijn dochter heeft vandaag de eerste dag gehad op haar nieuwe school,ze heeft het heel leuk gehad en morgen moet ze om 7.40 weg omdat ze vroeg moet beginnen dan.
Ik hoop dat ze het leuk blijft vinden het is allemaal erg wennen voor haar,voor mij en de rest van het gezin.
Lieverd mama is trots op je,kusss en knuff mama |
Anonymous Undefined 65739 berichten Jammer lieve meid,je was vandaag weer door je ziekte heel moe en je moest me vanochtend om 10.00 bellen dat je niet meer kon en ik heb je drom weer opgehaald.
Morgen gewoon weer proberen,ik weet dat het moeilijk voor je is maar zet door en doorzettingsvermogen heb je zeker en daar is je mama heel trots op.
kussss en knuffffff |
|