Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord

wie heeft er tips

1

Advertise here!!

Citeren20.08.20070 likes
Hey lieve chatters,

Misschien een hele stomme vraag maar ik worstel met mezelf momenteel behoorlijk.
Ik moet mijn dochter los gaan laten maar vindt het enorm moeilijk waarom kan ik niet egt zeggen
Mijn ouders waren zo dat ik niet zoveel mocht althans dat voelde zo voor mij en ik wil mijn dochter niet hetzelfde aan doen.
Achteraf en nu begrijp ik heel goed dat het de bezorgheid was van mijn ouders en ik merk dat ik zelf nu ook daarmee worstel.
Wie heeft er tips voor mij om hier op een goeie en aangename manier mee om te gaan.
Thanks alvast en kusss Bonn
Citeren20.08.20070 likes
helemaal loslaten zal je der nooit doen bonn ik zie hier hoe het er aan toe gaat maar gewoon eens vragen wat zij van de toekomst denkt en dan kan je het er mee eens zijn of niet maar ze kiest wel der eigen weg en daar kan je er alleen maar in steunen

groeten visser
Citeren20.08.20070 likes
ze vraagt soms het onmogelijke en weet dan niet zo goed wat ik goed moet vinden en wat niet ze is nog maar 12

kusss en knufff Bonn en thanks voor je reactie
Citeren20.08.20070 likes
hou rekening ze is puber en de 1 gaat er makkelijker mee om als de ander maar zeg de waarheid zal ze je altijd erkentelijk voor blijven

kusssssss knuffffffff
Citeren20.08.20070 likes
bonn,heel veel met andere moeders praten erover

Advertise here!!

Citeren20.08.20070 likes
en veel met je man praten hou niets verborgen met zijn drieen als die er zijn problemen oplossen weet zeker dat je het kunt bonnn

kussssssss knuffffffffff
Citeren20.08.20070 likes
We doen niet anders lieve viss,maar ik zie zelf heel goed in dat ik zelf dingen los moet gaan laten,maar sinds het verliezen van een aantal dierbare mensen heb ik denk ik een bepaalde vorm van verlatingsangsten en ik ben gewoon enorm bezorgd om mijn dochter.
Dit houdt echter niet in dat ik haar moet gaan claimen dat kan en mag niet dat weet ik maar goed ik doe enorm mijn best en ik hoop dat ik zonder hulp het ga redden en anders vraag ik om hulp zodat ze me kunnen leren dingen los te laten.
Marie inderdaad dat doe ik ook zeker veel met andere moeders praten maar de meesten zeggen tog ow nee ik heb nergens last van en inderdaad is het wel zo dat het afhangt wat voor een kind je hebt.
Mijn dochter is enorm beinvloedbaar en kan soms heel moeilijk voor haar zelf opkomen en dat maakt het voor mij tog wel zwaar maar dankjewel voor het meedenken lieve Marie.

kusss en knufffffff
Citeren20.08.20070 likes
Dankje wel voor de reactie sjucht kussss
Citeren20.08.20070 likes
wij hebben 2 dochters met de oudste ontzettend problemen gehad zelfs bij kinderbescherming mee gelopen en jongste niets geen probleem gehad

visser
Citeren20.08.20070 likes
Mag ik je vragen wat voor een problemen dat waren dan,ik bedoel je komt niet zomaar in aanraking met kinderbescherming tog?

xxx bonn xxx

1

Adverteer hier