Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord

wie heeft er tips

Advertise here!!

Citeren20.08.20070 likes
ze was 16 dat ze met vlindertjes in de buik het huis uit liep is 3 jaar niet thuis geweest ben er zelf overspannen van geweest
Citeren20.08.20070 likes
sow is ook niet niets pfffffffffff maar met 16 ben je tog meerderjarig?
Dus wat had de kinderbescherming er dan mee te maken en ging ze toen met een vriendje wonen?

xxx bonn xxx
Citeren20.08.20070 likes
aan mijn hoela mag het met 18 zijn bon ja ze is naar leusden gegaan waar ze nu nog woont jongen heeft ze op de camping leren kennen maar met zo iets komt de kinderbescherming wel informatie nemen wat er aan de hand is
Citeren21.08.20070 likes
Ow okey,ik wist dat het 18 was maar dacht eerlijk gezegd dat de grens naar voren was gegaan naar 16 dus excuses.
Maar dat is ook niet niets zeg,weet je soms denk je dat je de enige bent met dit soort dingen maar het tegendeel is waar.
Maar ik moet wel verder en ik moet mezelf gaaan trainen hoe moeilijk het ook is.

kusssss en knufffff
Citeren21.08.20070 likes
Bonneke,
Het is idd moeilijk om je kind los te laten.Maar op een gegeven moment kun je niet anders.Ze gaan zichzelf losrukken en hun eigen weg gaan.Het enige dat je kan doen,is er voor zo zijn.Was bij mijn zoon ook zo.Ik voelde dat hij zo close niet meer was met mij.Hij vertelde me ook niet alles meer.Hing liever bij zijn vrienden dan thuis te zijn.Dus moet je ze loslaten want ze proberen hun eigen weg te zoeken.Maar je moet het wel vanop de zijlijn mee in de gaten houden of ze de juiste weg opslaan,bonneke.Want soms moet je ze wel ff bijsturen.

Dikke kusss en knufell baby44

Advertise here!!

Citeren21.08.20070 likes
Inderdaad baby,ik ben gewoon soms bang dat ze de verkeerde weg inslaan,onddanks dat je ze goed opgevoed hebt,het zou ook door "anderen" kunnen gebeuren.
Mijn dochter is erg beinvloedbaar en soms is het zo dat ze niet luisterd naar mij maar wat haar vriendinnen zeggen en dan besta ik niet.
Maar dankjewel voor je lieve reactie ik ga ook knetter hard mijn best doen,maar het gevoel en die angst zit er gewoon bij me en ik moet leren daarmee om te gaan.

kussssssssssssssssss en knufffffffffffffffffffffffff hoe is het met jouw????
Als je wilt kan en mag je me mailen he meis
Citeren21.08.20070 likes
Bonneke,
Ze zullen wel eens de verkeerde weg inslaan.Want idd wat hun vrienden zeggen is nu de waarheid en moeder zeurt maar.Hun vrienden geven hun gelijk en wij tikken op hun vingers.
Het enige dat je dan kan doen is praten en blijven praten met hen.
Of ze proberen van die foute vrienden weg te houden,maar das niet
altijd makkelijk.Opvoeden is niet makkelijk,in de boekjes staat het toch zo mooi beschreven hé.

kusssss baby44
Ik stuur je wel een mailtje hoor!
Citeren21.08.20070 likes
Is goed lieve baby,dankjewel we praten inderdaad al heel erg veel maar momenteel is het zo dat ik zeur in haar ogen en ze vindt me stom
Opvoeden is zeker een vak apart maar mijn man steunt me gelukkig heel veel daar waar het kan.

kussssssssssssssss en knufff Bonn
Citeren21.08.20070 likes
ja wat versta je onder los laten?
ja voor uitgaan is ze nog te jong,maar laat haar eens zelf vertellen wat zei verstaat onder los laten of wat zei vind waar jij te streng in bent, kun je er samen plannen over maken en geef haar de kans om te laten zien dat ze het zelf ook wel kan en zoniet kun je toch alles weer terug draaien

zo deed ik het dus met mijn jongens we maakten samen regels op waar zei zich dachten zich aan te kunnen houden en zoniet dan waren de gevolgen voor hun zelf en moesten ze weer een stapje terug doen

dikke kusss peetje
Citeren21.08.20070 likes
nou stappen begint ze nu wel over hier is een discotheek petra die voor 12 tot en met `16 jarige is maar vind haar te jong om uit te gaan.
Verder vindt ze gewoon dat ze veels te weinig mag,we hadden hier feestweek en ze wilde om 23.00 thuis komen en ik vond het maar niets maar uiteindelijk goed gevonden om ze met een stel meiden ging,en uiteindelijk was ze om 22.15 thuis
Maar tis gewoon alles bij elkaar,zoals nu dat ze volgende week iedere dag 12 km moet fietsen voor haar nieuwe school,ook dat dus met loslaten,ze wordt nu voor de leeuwen gegooit en komt tog in een veel grotere wereld dan op de basisschool.
Snap je een beetje wat ik bedoel?

Kusss en knufff Bonn

Adverteer hier