Forums  ›  Gedichten  ›  Rouw en trieste gedichten

voor mijn lieve papa

Advertise here!!

Citeren13.12.20100 likes
lieve freek,

dank je wel,kijk ik open een topic met naar nieuws, maar nu het goed gaat, dat wil ik ook delen met jullie. Ik kom net van mijn pa af, en het gaat echt goed, hij zou geen kerstkaarten sturen, maar vindt het nu ook wel leuk om toch wel kaarten te gaan sturen, dus hij wordt weer aardig de oude, hij is er nog lang niet, maar tot nu toe gaat het echt goed met hem naar omstandigheden, hij komt morgen als het tenminste niet glad is hierheen om een bakkie te komen doen...............had ik niet van durven te dromen Dank je wel voor je lieve reactie, maar ik ben gewoon heel blij.....
Citeren13.12.20100 likes
Lieve Bonneke, dat is leuk dat je vader komt bij jou,en vind het fijn dat je weer happy bent betref over je vader.
Citeren13.12.20100 likes
ik ben nu weer helemaal een gelukkig mens, dat was ik op zich ook zeker wel, maar het heeft heel veel spanning met zich meegebracht. Maar hier ligt veel sneeuw, dus weet niet of hij morgen kan komen, maar anders ga ik gewoon bij mijn vader een bakkie doen.
Lief je reacite, dank je wel voor je belangstelling
Citeren17.12.20100 likes
lieve papa, dank je wel en super van je dat je dinsdag hier bent geweest om een bakkie koffie te drinken, ik ben trots op je, en ik hoop dat 2011 je meer gezondheid zal brengen,liefs
Citeren20.01.20110 likes
lieve papa,

het gaat nog steeds goed, inmiddels slaap je weer boven, en zo gaat het stukje bij beetje de goede kant op, en ik hoop dat 2011 een mooi jaar zal gaan worden, ik ben trots op je, liefs

Advertise here!!

Citeren20.01.20110 likes
hoi Bonneke,goed om te lezen dat het goed gaat met je pa
Hoop voor jullie dat het een mooi,leuk en gezond 2011 wordt
Citeren20.01.20110 likes
lieve freek,

dat hoop ik ook, wij zijn al snel tevreden, en we zijn dankbaar voor de mooie momenten die we samen hebben, ik wens je een fijne dag toe, dikke kus en knufff
Citeren08.03.20110 likes
lieve pap,

het gaat nu even wat minder met je omdat je zwaar de griep hebt te pakken, dus wil je bij deze van harte beterschap wensen, en pas goed op jezelf. Hou van je
Citeren08.03.20110 likes
Bonn, owjee je vader de griep. Veel vitamientjes in laten nemen ,Bonn.
En niet naar buiten laten gaan,want is egt nog koud.
Wens hem beterschap.
Citeren08.03.20110 likes
lieve freek,

de huisarts is ook geweest, hij mag ook niet naar buiten en ben vanochtend bij hem geweest, en heb hem even verzorgt, hij is behoorlijk ziek en zwak en ik hoop dat hij snel weer opknapt. Dank je wel, dikke kus en knuf

Adverteer hier