Forums  ›  Gedichten  ›  Rouw en trieste gedichten

voor mijn lieve papa

15

Advertise here!!

Citeren08.01.20120 likes
Dat moet je ook blijven doen, de moed er in blijven houden. Graag gedaan, Bonn. dikke kuss, knuff
Citeren08.01.20120 likes
ik doe mijn best freak, maar teveel ellende in een te korte tijd, dat hou je niet zo lang vol hoor, maar goed, ik doe mijn best, welterusten, dikke kus en knuf
Citeren09.01.20120 likes
Lieve Bonneke,

Ik lees het nu pas van je vader, ik hoop voor jouw dat het snel weer beter met hem gaat, ik wens je ook heel veel sterkte.

Veel liefssss
Citeren09.01.20120 likes
lieve petra, dank je wel meis, de medicatie slaat gelukkig heel goed aan, en het gaat al beter met hem, maar je schrikt wel hoor als je middenin de nacht telefoon krijgt met zo`n mededeling. Maar goed we zijn weer hoopvol, dikke kus en knuf ook voor jou Ron
Citeren09.01.20120 likes
lieve papa, gelukkig gaat het nog steeds goed naar omstandigheden, en ik hoop dat het allemaal weer met een sisser af gaat lopen, ik hou van je, dikke kus en knuffel ben trots op je

Advertise here!!

Citeren12.01.20120 likes
lieve papa, je hebt wederom hard gevochten om er boven op te komen, en als het alles goed is vandaag, dan mag je eind van de dag misschien naar huis. Ik ben trots op je, dikke kus en knuf
Citeren12.01.20120 likes
Heey Bonn, dat is goed nieuws om te lezen,
Citeren12.01.20120 likes
inderdaad freak, dat zou geweldig zijn, maar nog even afwachten
15

Adverteer hier