|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve wolf,
dank je wel voor je lieve woorden en je lieve mail, en ik zal het onthouden, maar het gaat weer wat beter met me, het is wel zwaar, en ik ben er erg druk mee, maar dat doe je gewoon voor je ouders. Jaren hebben ze voor ons gezorgt en nu zijn de rollen even omgedraaid. Ik doe mijn best om ook aan mezelf te denken, maar de situatie is nu eenmaal zo dat ik even meer moet geven dan nemen. Maar het komt goed, dank je wel wolf, dikke kus en knuf
|
peetje_ron Undefined 144 berichten Lieve Bon,
bedankt voor je lieve berichtjes je bent een schat en we wensen je heel veel sterkte met je vader en hopen echt voor je dat het allemaal weer goed komt.
dikke knufffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve papa,
ik wil je tegen je zeggen dat ik heel trots op je ben en van je hou, liefs 
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Goeiemorge bonneke.  Gaat alles nog goed met je vader?? |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve auto,
ja nog steeds, hij begint weer wat kilootjes te groeien, dus het gaat goed, goeiemiddag trouwens, dikke kus en knuf en dank je wel voor je belangstelling
|
Anonymous Undefined 65739 berichten yes, zeer goed nieuws lieve papa, volgende week kom je na dan drie en half maand weer thuis, het zal spannend worden en je zal enorm moeten wennen, maar we zijn trots op je, ik hou van je, liefs
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve freek,
dat is inderdaad fantastisch nieuws, en ik zal mijn best blijven doen om goed voor mijn vader te zorgen, ben alleen in december heel druk, maar er komt thuiszorg om hem te douchen en zo. Ook wordt er taxivervoer geregeld voor de fysiotherapie, en een alarmbel. Dus dat alles met elkaar moet het gaan lukken volgens mij....maar het is spannend, hij is wel ruim 3 maanden weggeweest van thuis, en hij zal best in een gat vallen, nu heeft hij altijd mensen om zich heen. Dank je wel voor je reactie, lief van je..... 
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi bonn top nieuws joh  , komt vast allemaal goed , het heeft even tijd nodig sterkte en denk ook aan jezelf
|
|