Forums  ›  Gedichten  ›  Rouw en trieste gedichten

voor mijn lieve papa

Advertise here!!

Citeren10.11.20100 likes
lieve wolf,

dank je wel voor je lieve woorden en je lieve mail, en ik zal het onthouden, maar het gaat weer wat beter met me, het is wel zwaar, en ik ben er erg druk mee, maar dat doe je gewoon voor je ouders. Jaren hebben ze voor ons gezorgt en nu zijn de rollen even omgedraaid. Ik doe mijn best om ook aan mezelf te denken, maar de situatie is nu eenmaal zo dat ik even meer moet geven dan nemen. Maar het komt goed, dank je wel wolf, dikke kus en knuf
Citeren11.11.20100 likes
Lieve Bon,

bedankt voor je lieve berichtjes je bent een schat en we wensen je heel veel sterkte met je vader en hopen echt voor je dat het allemaal weer goed komt.

dikke knufffff
Citeren11.11.20100 likes
lieve ron en petra,

jullie bedankt voor je lieve mail, ik ben daar heel blij mee. Dat doet me heel goed om iets te horen van jullie. Ik wens jullie ook heel veel sterkte met alles, je weet wel wat ik bedoel. Ik mis jullie enorm, maar dat weet je nu wel.......... Liefs en dikke kus en knuf
Citeren17.11.20100 likes
lieve papa,

ik wil je tegen je zeggen dat ik heel trots op je ben en van je hou, liefs
Citeren17.11.20100 likes
Goeiemorge bonneke.
Gaat alles nog goed met je vader??

Advertise here!!

Citeren17.11.20100 likes
lieve auto,

ja nog steeds, hij begint weer wat kilootjes te groeien, dus het gaat goed, goeiemiddag trouwens, dikke kus en knuf en dank je wel voor je belangstelling
Citeren29.11.20100 likes
yes, zeer goed nieuws lieve papa, volgende week kom je na dan drie en half maand weer thuis, het zal spannend worden en je zal enorm moeten wennen, maar we zijn trots op je, ik hou van je, liefs
Citeren29.11.20100 likes
Heey Bonneke. dat is fantatische nieuws voor jullie.
Ja zal zeker wel spannend zijn voor jullie..en voor hem ook natuurlijk.Goed voor hem blijven zorgen,dan komt het cker goed.
Citeren29.11.20100 likes
lieve freek,

dat is inderdaad fantastisch nieuws, en ik zal mijn best blijven doen om goed voor mijn vader te zorgen, ben alleen in december heel druk, maar er komt thuiszorg om hem te douchen en zo. Ook wordt er taxivervoer geregeld voor de fysiotherapie, en een alarmbel. Dus dat alles met elkaar moet het gaan lukken volgens mij....maar het is spannend, hij is wel ruim 3 maanden weggeweest van thuis, en hij zal best in een gat vallen, nu heeft hij altijd mensen om zich heen. Dank je wel voor je reactie, lief van je.....
Citeren29.11.20100 likes
hoi bonn top nieuws joh , komt vast allemaal goed , het heeft even tijd nodig sterkte en denk ook aan jezelf

Adverteer hier