|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve shirley,
dank je wel voor je lieve reactie, en weet wat ik tegen je gezegt heb en dat aanbod geldt nog steeds meis, pas goed op jezelf ook, dikke kus en knuff |
Anonymous Undefined 65739 berichten Bonnie,
Goed nieuws lees ik  Komt allemaal dik in orde  Veeeeeel sterkte
Grtz
C. |
Anonymous Undefined 65739 berichten compu, dank je wel voor je reactie, het is een zeer zware periode voor ons geweest, en het zal nog wel zwaar worden ook, maar hij is gelukkig nog bij ons en daar zijn we alle artsen zeer dankbaar voor, die hebben enorm meegevochten om onze vader er weer bovenop te krijgen.
Thanks lieve compu, dikke kus en knuf
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Keep us up to date  Grtz
C. |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve papa,
morgen is de grote dag, de dag dat je na ruim 3 maanden weer naar huis komt, het zal best wennen zijn voor je, maar ik zal er voor je zijn en blijven zijn. Het zal erg emotioneel worden, maar ow wat zijn wij blij en trots op je..........papa ik hou van je, en je bent weer bij ons...........ik ben trots op je 
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Heey Bonneke,,dat zal zeker spannend voor je pa zijn en voor jullie dat hij weer thuis komt in z,n eigen huis.
Hoop voor jullie,en jou pa dat het goed gaat.  
|
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve freek,
dat hopen wij uiteraard ook, dank je wel voor je reactie en ik wens je een fijne dag toe, dikke kus en knuf 
|
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve papa.
welkom thuis, en fijn dat je weer thuis bent, kan ik nog vaker even bij je om de deur kijken, dikke kus en knuffel en hou van je
|
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve papa,
wij zijn nu bijna een week verder, en het gaat naar omstandigheden goed met je, morgen ga je proberen om hier sinds lange tijden een bakkie koffie drinken, ben apentrots op je, hou van je......
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
|