Citeren17.03.20110 likes
lieve papa, weet dat ik van je hou, en het valt weer erg zwaar voor me............
Advertise here!! |
Citeren17.03.20110 likes lieve papa, weet dat ik van je hou, en het valt weer erg zwaar voor me............ |
Citeren17.03.20110 likes Heey Bonn, kom allemaal weer goed met je pa. ![]() ![]() Kusss |
Citeren18.03.20110 likes ik hoop het lieve freek, maar het is wel zwaar iedere keer............maar dank je wel, kussie ![]() |
Citeren21.03.20110 likes lieve papa,
vanmiddag heb ik je weer opgehaald uit het ziekenhuis, dus ik hoop dat er nu weer rust komt voor ons..........welkom thuis lieve papa, ik ben trots op je, dikke kus en knuffel ![]() ![]() |
Citeren22.03.20110 likes Goed nieuws, Bonneke ![]() ![]() Sollie dat ik er weinig, ben ziek, voel me hastikke belabbert ![]() |
Advertise here!! |
Citeren22.03.20110 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren22.03.20110 likes Ja Bonn,heb dik de griep te pakken ![]() Thnx Ook dikke kuss,knuff ![]() ![]() |
Citeren28.03.20110 likes lieve papa,
waarom, waarom wordt je het je maar niet gegunt om je gewoon eens goed te voelen........Waarom iedere week weer grote zorgen om je...............Waarom, ben je iedere keer zo ziek, waarom iedere keer weer die longontstekingen...................Maar ik ben wel blij dat je gewoon weer mee kon naar huis en dat je niet in het ziekenhuis hoefde te blijven, je bent net een week thuis na 9 dagen weer in het ziekenhuis te hebben gelegen. Ik wens je heel veel beterschap lieve papa, hou van je, dikke kus en knuffel ![]() |
Citeren28.03.20110 likes Heey Bonn, das idd weer niet leuk dat het wat minder gaat met je pa.Ben wel blij voor je dat je pa gewoon in zijn eigen huis is, tog?
Heey lieverd, wens hem beter schap. Dikke kusss. ![]() |
Citeren28.03.20110 likes ja lieve freek, hij is gewoon weer meegegaan naar huis, maar vorige week maandag is hij net thuisgekomen na 9 dagen weer in het ziekenhuis te hebben gelegen, en vanochtend kreeg ik weer telefoon dat het niet goed ging met hem. Dus de hele dag weer in het ziekenhuis, onderzoeken etc etc, en het is iedere keer die spanning en zorgen om hem, het wil gewoon maar niet met hem...........Je weet de reden dat ik een maand vrij heb genomen, en het bestaat weer alleen maar in het teken van zorgen en ziekenhuizen, maar goed ik heb geen keuze, maar ik moet wel voor me zelf nu op gaan passen. Dank je wel en dat zal ik doen, ik ga nu slapen, ben erg moe.........welterusten, en jij fijne werkweek, dikke kus en knuf ![]() ![]() |