Forums  ›  Gedichten  ›  Rouw en trieste gedichten

voor mijn lieve papa

Advertise here!!

Citeren13.03.20110 likes
lieve pap,

helaas ging het nog steeds niet beter met je na ruim 10 dagen ziek te zijn, dus weer huisarts gebeld, eindelijk kreeg je prednison en antibiotica, en wij maar hopen dat je op zou knappen, maar helaas.........
Vanochtend vroeg ging het zo slecht met je, en heb je gebeld, huisartsenpost geweest en helaas moest je per ambulance weer naar het ziekenhuis gebracht worden.
Ik ben net terug van het ziekenhuis en ga proberen wat te slapen en we hopen dat je heel snel weer opknapt............ Ik hou van je lieve papa
Citeren14.03.20110 likes
Heey lieve Bonneke,
Weer jammer dat het weer niet goed gaat met je pa.
Maar hij is op een goede plaats waar hij goed wordt verzorgd,en dat ze daar alles doen om jou pa weer gezond te krijgen.
Wens hem beterschap van ons.
Kuss.
Citeren14.03.20110 likes
hoi lieve bon

he erg jammer dat het niet goed gaat met je paps. hopen dat hij snel weer opknapt, in gedachten zijn we bij je.

veel liefssss en dikke knuffffff uit Enschede
Citeren14.03.20110 likes
lieve freek en petra, dank jullie wel voor je lieve berichtje, dikke kus en knuf
Citeren14.03.20110 likes
wens je heel veel sterkte lieve bonneke

kussss en knufffff

Advertise here!!

Citeren14.03.20110 likes
dank je wel lieve ajax

Ben vandaag weer in het ziekenhuis geweest, hij voelde zich minder dan gisteren, het bleek dat hij vanochtend erg veel vocht achter zijn longen en hart had, ze hebben direct gehandeld en vanavond ging het alweer iets beter met hem, dus dat is fijn
Citeren15.03.20110 likes
Hey, Bonn...............hoest met je pa?
Citeren15.03.20110 likes
lieve freek,

ik ben vandaag niet geweest omdat we een dagje weg zijn geweest, ik moet immers ook aan mezelf denken.
Maar mijn broer belde me nog vanavond, het ging vanochtend niet goed met hem, hij was heel even uit bed, en zijn bloeddruk was gevaarlijk laag en zijn hartslag ook, maar het was vrij snel wel weer onder controle, maar dat bewijst wel dat het heel erg op en af gaat met hem.
Maar de dag weg samen met mijn man heeft me goed gedaan, dus dat was fijn.
Morgen ga ik weer naar mijn vader toe, dank je wel voor je belangstelling, dikke kus en knuf
Citeren15.03.20110 likes
Okeej, Bonn. Dat heb je nu zeker ook ff nodig, dat je af leiding heb gehad samen met je man.
Heey hoop egt dat het allemaal weer goed komt met jou pa.
Dikke kuss,knuff.
Citeren15.03.20110 likes
in het ziekenhuis doen ze erg hun best voor mijn vader, dank je wel voor je reactie. Ik ga nu slapen want het was een lange dag en heeeeeeeeeel veel gelopen...........Welterusten lieve freek, dikke kus en knuf

Adverteer hier