Citeren09.11.20100 likes
Hoi Bonneke,hoe is het gegaan met jou vader in het ziekenhuis? Ik hoop dat het goede berichten zijn.
Kussies,knuffies.

Kussies,knuffies.

Advertise here!! |
Citeren09.11.20100 likes Hoi Bonneke,hoe is het gegaan met jou vader in het ziekenhuis? Ik hoop dat het goede berichten zijn.
Kussies,knuffies. ![]() ![]() ![]() |
Citeren09.11.20100 likes auto,
het is super goed gegaan, de vraag blijft wel een beetje hoe komt het dat mijn vader 17 kilo is afgevallen, maar darmen zien er allemaal goed uit, ook zijn schildklieren en de bloedonderzoeken. De arts stelde voor om nu even geen vervolgafspraak te maken omdat hij vindt dat mijn vader nu in zichzelf moet investeren in plaats van ziekenhuis bezoeken, dus goed nieuws. Dank je wel voor je lieve belangstelling, dikke kus en knuf |
Citeren09.11.20100 likes Das in ieder geval weer goed nieuws tog bonneke. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren09.11.20100 likes lieve auto,
heel goed nieuws inderdaad, ik we zijn er ook heel blij mee, welterusten, dikke kus en knuf ![]() ![]() ![]() |
Citeren10.11.20100 likes sterkte bonneke met je vader kus en knuffel
groetjes leipe |
Advertise here!! |
Citeren10.11.20100 likes sorry verkeerd gelezen ik hoop dat het goed blijft gaan kus en knuf leipe |
Citeren10.11.20100 likes lieve leipe, ondanks dat het goed gaat op dit moment, kan ik je sterkte wensen wel gebruiken hoor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren10.11.20100 likes dit is goed nieuws lieve bonneke maak mijn dag ook weer goed
kusss en knuffff |
Citeren10.11.20100 likes lieve ria,
dat is het zeker, en we zijn ook heel blij. Het gaat nu al 3 weken de goede kant op, ik vind het alleen wel heel spannend wat er 30 november uit gaat komen bij de longarts. Ik ga dan weer met mijn vader mee. Ik wens je nog een fijne avond, dikke kus en knuf hvj als vriendin |
Citeren10.11.20100 likes Bonneke,
thnxx dat je zo atent ben,dat waardeer ik!! Bonn sterkte in deze perioden en wolf leef met je mee,als er iets is mag je mijn ook mailen niet op topic/scroll, ps denk ook aan jezelf mvg wolf zoennnnn |