Forums  ›  Gedichten  ›  Rouw en trieste gedichten

voor mijn lieve papa

Advertise here!!

Citeren18.10.20100 likes
Bonneke lieverd, het is c-ker moeilijk,dat als je iemand ziet waar je veel van houd,en die het dan moeilijk heeft.
Je moet vertrouwen hebben,dan komt het c-ker allemaal goed.
Citeren20.10.20100 likes
lieve auto.

ik doe mijn best hoor om erin te geloven dat het allemaal goed komt. Maar daarom vind ik het nog wel moeilijk op dit moment om mijn vader zo te zien..........
Dank je wel voor je belangstelling, dikke kus en knuf
Citeren25.10.20100 likes
lieve pap,

afgelopen week was een zeer goede week naar omstandigheden, fysio gaat heel goed en je bent goed bezig om op krachten te komen. Vandaag een gesprek om de plannen te bespreken, het plan voor als je naar huis zou gaan, kan je uberhaupt terug naar huis, of ga je in een aanleunwoning. Als je naar huis gaat, zijn er aanpassingen nodig in je huis? Een spannende dag dus, maar ik ben zo enorm trots op je, en dat wilde ik even tegen je zeggen. Tot vanavond, hou van je, liefs
Citeren25.10.20100 likes
Hey Bonneke, das weer goed nieuws voor je vader,,en voor jullie dat het beter gaat.Hoop dat het zo door blijft gaan.
Citeren25.10.20100 likes
auto, dat hopen we uiteraard allemaal, het gesprek is heel positief verlopen, en over een week of 4 wordt er bekeken of er iemand naar zijn huis gaat om te kijken voor eventuele aanpassingen. Als dat er allemaal goed uitziet dan gaan ze een datum plannen voor eventueel terugkeer naar zijn huis zodat daar aan gewerkt kan gaan worden. DUs heel positief allemaal. Dank je wel voor je lieve belangstelling, dikke kus en knuf

Advertise here!!

Citeren05.11.20100 likes
lieve papa.

er zitten nog steeds stijgende lijnen in, ik ben zo trots op je, dat wilde ik toch even kwijt. Heel misschien mag je net voor de kerstdagen naar huis.Dat zou heel fijn zijn.............. Ik hou van je lieve papa
Citeren05.11.20100 likes
ik duim voor jou bonneke....
o_-
Citeren05.11.20100 likes
Bonneke.das goed nieuws om te lezen.Ik duim met butterfly mee voor jou.
Kussies.
Citeren05.11.20100 likes
dank je wel lieve butje en auto, doet me goed, dikke kus en knuff voor jullie beiden

butje hoe bevalt het jou in de supermarkt?
Citeren09.11.20100 likes
lieve papa,

vandaag naar het ziekenhuis voor controle, ik ben heel benieuwd of het er goed uitziet. Ik kom je straks ophalen en dan wachten we af. Het gaat nog steeds goed naar omstandigheden, en ik hoop echt dat je eind van dit jaar naar huis mag. Ik ben heel trots op je, dikke kus en knuff en ik hou van je......

Adverteer hier