Forums  ›  Gedichten  ›  Rouw en trieste gedichten

voor mijn lieve papa

Advertise here!!

Citeren30.09.20100 likes
dat is fijn voor jullie bonneke.. Hoop dat jullie nog vele gebakkies mogen eten samen.
Citeren01.10.20100 likes
meen je dat auto?? Nou zou ik maar niet doen he, want dan ben ik binnen de kortste keren een vetzak....................
Citeren04.10.20100 likes
lieve pap,

helaas gaat het weer minder met je en lig je sinds gisteren weer op bed, ik vind het heel zwaar om te moeten zien dat je iedere keer weer een gevecht tegen je leven moet leveren, maar weet dat ik er altijd voor je ben. Het leek goed te gaan, ik zou je komende donderdag zelfs ophalen voor de verjaardag van je kleinzonen, onze zoontjes die 13 jaar worden, maar vandaag kreeg ik te horen dat het helaas niet doorgaat. Maar lieve pap, wij komen bij jouw om een gebakje te brengen. Geef de moed niet in, ik hou van je
Citeren04.10.20100 likes
Hey bonneke, dat is geen leuk bericht om te lezen dat het weer minder gaat met jullie vader.
Hoop voor jullie dat het weer goed komt. kussies, knuffies.
Citeren05.10.20100 likes
lieve pap,

je lag nog steeds op je bed en je bent erg zwak en hebt nergens zin in. ook was je vandaag erg beroerd en misselijk, ik wou dat ik je kon helpen, maar helaas kan ik dat niet, wel zal ik er voor je zijn.
Morgen probeer ik nog te komen na de verjaardag van je kleinzonen, onze zoontjes, maar beloof je niets. Maar donderdag kom ik zeker bij je langs na mijn werk met de kinderen zodat je ze zelf kan feliciteren. Wij vinden het onwijs jammer dat je niet kan komen, dat zou geweldig zijn geweest om je na bijna 5 weken bij me op de koffie te hebben, maar helaas gaat dat niet omdat je helemaal niet goed voelt.
Weet dat wij er voor je zullen zijn........ik hou van je.

Auto, dank je wel voor je lieve mail, dikke kus en knuffel, doet me erg goed......

Advertise here!!

Citeren09.10.20100 likes
pap, ondanks dat je het niet op kon brengen om even op de verjaardag te komen, was het toch heel gezellig toen we bij jouw op bezoek waren. Als het goed is komen er nog verjaardagen genoeg waar je bij aanwezig kan zijn. Het gaat naar omstandigheden weer een beetje beter met je, vanavond kom ik je weer opzoeken. Pap ik ben enorm trots op je, hou van je, veel liefs.........
Citeren09.10.20100 likes
Heey bonneke, das is in ieder geval weer positief nieuws, dat het weer beter gaat met je vader. Hoop voor hem, en jullie dat het goed blijft gaan.
Citeren09.10.20100 likes
lieve auto,

dat hopen we allemaal, maar wat ik al eerder zei het zal een lange weg worden. Maar het lopen met rollator gaat al iets beter, maar het gaat heel erg langzaam. Het is ook zo dat het 2 hele kleine stapjes vooruit zijn en dan weer een klein stapje terug, maar dan nog is het zo dat het 1 klein stapje vooruit is. DUs dan kan je wel nagaan dat het heel veel tijd gaat kosten.
Ik ben vanavond weer bij hem geweest, en we hebben sinds een week weer gezellig in restaurant gezeten en we hebben een borreltje gedronken op mijn twins............heeft me goed gedaan omdat te doen samen met mijn vader.
Dank je wel voor je lieve belangstelling
Citeren12.10.20100 likes
vandaag was ik weer bij je op bezoek, en het was gezellig en we hebben weer in het restaurant gezeten. We hebben koffie gedronken en daarna nog wat fris. Je had geen zin in een borreltje omdat die afgelopen donderdag toch niet helemaal goed gevallen was. Fysiotherapie ging vandaag niet echt lekker met je, je werd weer heel duizelig en je bloeddruk zakte weer behoorlijk naar beneden. Ook constateerde de arts dat je longen nog niet goed zijn, ze gaan het even een paar dagen aanzien en anders worden er weer foto`s gemaakt van je longen. Pap ik ben heel blij voor je dat je in goede handen bent, ze zijn ook bijzonder lief en aardig in het verzoringstehuis. Je slaapt slecht omdat je alles aan het verwerken bent, ik heb dat ook, het is heel heftig geweest en ik ben ook bezig om het te verwerken. JE bent erg bang, bang voor wat er komen gaat, maar ik ben blij dat er nu gesprekken voor je worden geregeld zodat jij het met gesprekken misschien kan gaan verwerken.
Nou pap, ik ga slapen, welterusten en tot morgen, liefs
Citeren18.10.20100 likes
lieve pa, welterusten en ik hoop dat je eindelijk eens lekker zal slapen.Ik vind het zo moeilijk om je zo te zien, maar we gaan het redden al zijn je longen nog niet goed.............ik hou van je en tot morgen

Adverteer hier