Citeren21.09.20100 likes
Sterkte lieve Bonn...we denken aan je
Advertise here!! |
Citeren21.09.20100 likes Sterkte lieve Bonn...we denken aan je |
Citeren21.09.20100 likes lieve wilma, buck en majella dank jullie wel, het doet me heel veel, jullie zijn ook 1 van mijn uitlaatkleppen waar ik gewoon even mijn hart bij kan luchten.
Het laatste nieuws, mijn vader ligt helaas weer in het ziekenhuis en de plek in het verzorgingstehuis is hij weer kwijt helaas, na zo ongelofelijk veel moeite door hem hier in de buurt te krijgen. Hij blijkt weer een fikse longontsteking te hebben en hij ligt weer aan het zuurstof en infuus. Hij ligt op een longafdeling, dus gelukkig niet weer op de intensive care. Dus alles moet weer omgegooit worden en het begint me heel zwaar te vallen, ben erg moe en heb veel hoofdpijn door spanning en stress. Ik vind gelukkig mijn ontspanning in mijn werk.......... Dank jullie wel voor jullie steun voor mij..... ![]() ![]() |
Citeren21.09.20100 likes het zit je ook niet mee lieve bonneke
wens je alle sterkte toe kussss en knufffff |
Citeren21.09.20100 likes lieve ria,
nee niet echt, maar ja dit zijn dingen die ik zelf helaas niet in de hand heb, maar we vechten samen door, en ik hoop dat het allemaal goed komt met mijn vader, het is heel erg zwaar om dit te combineren met mijn werk en mijn gezin. Maar dit is pure overmacht en ik heb geen keuze, maar vader is een man alleen omdat mijn moeder dus is overleden en alles komt nu op mij, mijn zu die heel ver weg woont en mijn broer terecht en dat doen we met alle liefde, maar het is zo zwaar ![]() |
Citeren22.09.20100 likes even een update, mijn vader krijgt ook weer zoutoplossing omdat zijn bloeddruk iedere keer weer erg laag is. Zo heeft hij niets meer, en nu weer en zuurstof, antibiotica en infuus en zoutoplossing.
Maar we blijven erin geloven dat hij weer de oude wordt. Lieve papa vecht door, ik zal er altijd voor je zijn, liefs |
Advertise here!! |
Citeren22.09.20100 likes Bonneke, hoop dat het weer goed komt met je vader. ik leef met je mee. ![]() ![]() ![]() |
Citeren26.09.20100 likes vermoeidheid begint me nu op te breken en ik heb veel huilbuien, maar mijn vader is er altijd voor ons geweest en nu moeten wij er voor onze lieve pap zijn. Bijna 4 weken vecht je, en ik hoop dat je snel weer naar een verzorgingstehuis kan, daar ben je op de goede plek, daar is gezelligheid en activiteiten en fysiotherapie. Morgen kom ik weer bij je op bezoek, en ik zal er altijd voor je zijn, liefs |
Citeren29.09.20100 likes vandaag goed nieuws, morgen gaat mijn vader voor de tweede keer naar een verzorgingstehuis hier een paar km vandaag, dus weer dichterbij ons. Ik hoop dat je nu langer dan 2 dagen daar zal verblijven, vorige week dinsdag moest je helaas weer met ambulance naar het ziekenhuis gebracht worden, helaas weer een fikse longontsteking, en nu gaat het naar omstandigheden goed met je waardoor je morgen weer naar het verzorgingstehuis gaat. Pap ik geloof erin dat jij het nieuwe jaar weer koffie komt drinken bij mij zoals jij dat al jaren deed. Ik ben onwijs trots op je, ik hou van je........... ![]() |
Citeren29.09.20100 likes Heey bonneke dat is goed nieuws voor jullie. Hoop voor jullie, en voor je vader dat het nu goed gaat. Dat hij lang mag blijven in dat verzorgings tehuis/ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren30.09.20100 likes lieve auto,
dat hopen wij ook uiteraard, hij was vanmiddag goed te pas, en ben met hem in het restaurant geweest en we hebben samen koffie gedronken met een gebakje erbij......... ![]() ![]() |