Citeren15.09.20100 likes
Bonneke, hoe gaat het met je vader nu??
Advertise here!! |
Citeren15.09.20100 likes Bonneke, hoe gaat het met je vader nu?? |
Citeren15.09.20100 likes heyy bonneke
ik wens je vader veel gezondheid en jouw veel sterkte ![]() (k)(k) |
Citeren15.09.20100 likes lieve auto,
het gaat naar omstandigheden goed, maar hij is heel erg zwak en zijn bloeddruk is nu weer een paar dagen aan de lage kant, hij krijgt zoutoplossingen via infuus om zijn bloeddruk weer omhoog te krijgen. Het wordt een lange weg zoals ik al zei, maar het goede nieuws is dat hij er nog is, en daar hebben wij 2 weken niet van kunnen dromen. Hij gaat als het goed overmorgen naar een verzorgingstehuis hier 5 km vandaan, dus dichterbij ons, en weer een stapje dichterbij zijn eigen huis. Dank je wel voor je belangstelling, dikke kus en knuf Lieve elenaa, dank je wel voor je lieve woorden, doet me goed, dikke kus en knuf |
Citeren18.09.20100 likes vandaag was het moment daar, mijn vader zit nu in een verzorgingstehuis, hier 10 minuutjes vandaan, het is een gezellig tehuis met lieve mensen. Dit hadden we 2 weken geleden niet durven te dromen, dus we zijn weer een beetje blij............. ![]() ![]() |
Citeren21.09.20100 likes lieve pap,
wij en jij waren zo blij dat je weer een stapje dichterbij huis was, maar ik heb net telefoon gekregen dat het niet goed met je gaat en dat de ambulance onderweg is om je weer naar het ziekenhuis te brengen. Vecht door lieve pap, hou van je ![]() |
Advertise here!! |
Citeren21.09.20100 likes Damn bonneke .das geen leuk nieuws. Veel sterkte.
![]() ![]() ![]() |
Citeren21.09.20100 likes bonn in gedachte ben ik bij je en damn het is zo herkenbaar voor mij dat het weer veel pijn doet
dat geeft niks ik wil er voor je zijn toen ik in die periode zat stond ik alleen dat wens ik niemand toe en jou zeker niet je bent een schat en je snapt wat ik bedoel als ik voor je aan het werk ga samen met buck dikke kuss en knuffel van buck en hanna |
Citeren21.09.20100 likes thanks lieve auto, hanna en buck, dat doet me erg goed dat er hier ook mensen zijn die me steunen, dank jullie wel, dikke kus en knufff |
Citeren21.09.20100 likes bonn veel sterkte ;) |
Citeren21.09.20100 likes We leven met je mee Bonneke en we wensen je heel veel sterkte.
Hele dikke kuss met knufff van ons allen. |