Forums  ›  Gedichten  ›  Rouw en trieste gedichten

voor mijn lieve papa

Advertise here!!

Citeren10.09.20100 likes
lieve pap,

je hebt geluisterd naar wat ik tegen je zei, dat je niet op mocht geven en dat je ons niet mocht verlaten, je was heel dicht bij de dood, maar ik ben trots op je, trots omdat je zo hard gevochten hebt, en vandaag ben je na 9 zeer lange slopende dagen eindelijk van de intensive care afgekomen, en nu hopen we dat deze stijgende lijn voort blijft zetten. Papa ik hou van je en ik ben heel erg trots op je..........dank je wel
Citeren11.09.20100 likes
Heel fijn te lezen dat het een stuk beter gaat Bonneke... hopen dat hij er snel weer bovenop komt.

Dikke knufff en kus
Citeren11.09.20100 likes
heey bonneke... dat is goed nieuws om te lezen dat het weer de goede kant op gaat met je vader. Hoop voor jou dat het egt weer helemaal goed komt. kussies,knuffies.
Citeren11.09.20100 likes
lieve bonneke

ik ben heel blij voor jou en je familie om dit goede nieuws te lezen
geniet er lekker van meis en kom tot rust
veel liefs en kuss en knuff van hanna en buck
Citeren11.09.20100 likes
dat is goed nieuws bonneke,
ben blij dat het wat nu beter gaat met je vader,
en laten we hopen dat het zo blijft en dat alles weer goed komt.
rust maar goed uit lieve bonneke en ja laten we hopen
dat je vader er weer helemaal boven op komt

dikke kusss knufff liefs Tornado

Advertise here!!

Citeren11.09.20100 likes
lieve mensen, dank jullie wel, ik heb heel veel steun en medeleven gekregen zowel hier op kletsen van lieve mensen als van mensen van de sport en mijn collega`s en niet te vergeten van mijn ontzettende lieve man die er voor mij, mijn gezin en vader was en nog steeds is. Ik raak er heel erg ontroerd van dat er zoveel mensen met mij mee hebben geleefd. hij gaat het redden zoals het er nu naar uitziet, maar het zal een hele lange weg gaan worden, maar dat maakt niet meer uit, hij is nog bij ons en daar zijn we ontzettend blij mee..............eindelijk na 10 dagen kan ik weer een beetje lachen en genieten van de dingen.
Lieve mensen van kletsen, dank jullie wel, ik ben jullie erg dankbaar voor jullie lieve mails en opbeurende woorden. Ik moest even nemen en minder geven en dat vind ik moeilijk maar het is me gelukt. dikke kus en knuf
Citeren12.09.20100 likes
Bonneke ik vind het hastikke fijn voor jou dat het weer goed gaat met je pa. kussies knuffies
Citeren12.09.20100 likes
ik ben blij dat het met je vader weer goed gaat

kusssssss en knuffff
Citeren13.09.20100 likes
even het laatste nieuws, mijn vader zal als hij uit het ziekenhuis ontslagen wordt, naar een verpleegtehuis of verzorgingshuis moeten. Gelukkig tijdelijk, maar stukje bij beetje knapt hij op. Vandaag heeft hij geprobeerd een beetje te lopen met de fysiotherapeut en een rollator. Hij is nog best jong en vind het zwaar om hem zo te moeten zien. Anderzijds ook heel bijzonder, ik bedoel 2 weken geleden waren nog bezig om dingen voor het afscheid te regelen...............Pap ik hou van je en ben heel trots op je, dat weet je. Ik zal je morgen wederom missen omdat je altijd op de koffie kwam op dinsdag....
Citeren15.09.20100 likes
lieve papa,

we hopen dat het ziekenhuis voor elkaar gaat krijgen om jouw hier in de buurt naar een verzorgingstehuis te krijgen, ze doen heel hard hun best, en dat is weer een stap dichterbij huis komen.
Vanavond kom ik weer bij je op bezoek en ik hoop dat je dan meer weet over wanneer en of je naar verzorgingstehuis kan. Ik hou van je.........

Adverteer hier