Forums  ›  Gedichten  ›  Rouw en trieste gedichten

voor mijn lieve papa

Advertise here!!

Citeren29.03.20110 likes
Idd lieve Bonn, je moet wel zeker op passen dat jij er niet zelf aan onder door gaat he
Dat kunnen we niet hebben
Hey, hoop egt dat jullie nog samen van die 2 weekjes vacansie kunnen genieten.
Citeren29.03.20110 likes
de tijd gaat zo hard lieve freek, morgen alweer woensdag dus nog maar anderhalf week samen vrij Maar freek het is heel goed geweest,en we genieten er iedere dag van, en dat is heel goed geweest en het is een goede beslissing geweest om het zo te doen.
Ja ik moet daar inderdaad heel erg voor oppassen, volgende week ben ik jarig, en eigenlijk heb ik helemaal geen zin om een feestje te geven, maar het wordt wel verwacht, maar daar ben ik nog niet over uit wat ik daarmee ga doen.
Maar ik wens je nog een fijne avond, dikke kus en knuf, hoe is het werken gegaan vandaag en gisteren? Kan je het een beetje volhouden?
Citeren29.03.20110 likes
Heey Bonn,tuurlijk hebben jullie de goeie beslissing genomen om samen een maandje samen te genieten van alles.tog?
Heey Jij bent volgende week jarig? Leuk tog?
Je moet gewoon je verjaadag houden lieverd.
Welke dag is het? Moet ik dan ff noteren.
Ja hoor, heb het rustig aan gedaan met werk.
Fijne avond, dikke kuss,knuff
Citeren29.03.20110 likes
freek, ik be 8 april jarig, dus volgende week vrijdag Ik ben er nog niet over uit, vrijdags ga ik lesgeven, en iedereen werkt, maar misschien dat ik het donderdags dan hou, ik kijk wel even, nogmaals heb er niet zoveel zin in om mijn hele huis vol te hebben met visite, ik hou het uiteraard wel met mijn gezin hoor...............dus ik denk er nog even over En ik ben heel blij dat we ook de beslissing hebben genomen om samen vrij te zijn, er komen heel veel positieve dingen uit en we hebben het heel fijn samen. jij ook nog een hele fijne avond en fijn dat het werken goed gaat, dikke kus en knuf
Citeren29.03.20110 likes
Das in ieder geval fijn om te horen/lezen dat er positieve dingen uit zijn gekomen, omtrent jullie vacansie Bonn.
Gewoon je verjaardag houwen,Bonn...want je bent maar 1x jarig in het jaar, tog?
Kussiessss

Advertise here!!

Citeren30.03.20110 likes
nou ik ben iedere dag jarig hoor freek, het is iedere dag wel feest hier bij mij......... Kijk ik word altijd verwend, alleen met mijn verjaardag nog een beetje extra en ik word altijd in de bloemetjes gezet. Maar ik heb er gewoon geen zin in, ik hou het wel met mijn gezin, maar heb gewoon geen zin om het hele huis hier vol te hebben.............dus ik ben er nog niet over uit, maar dank je wel voor je tip
Citeren30.03.20110 likes
Hey, das leuk tog dat je iedere dag wordt verwent
Maar ik kan het wel begrijpen hoor, datjij ff geen zin heb in een vol huis, en dat jij alleen met je gezin jou verjaardag wilt vieren
.
Citeren30.03.20110 likes
is nog nooit gebeurd freek, maar ik kan het niet helpen, heb er gewoon echt geen zin in, ik mag dan dinsdag al beginnen met boodschappen doen en zo, huis poetsen, en dat gaat dan zo door tot en met vrijdag, dus. En ik ga in ieder geval trakteren op mijn werk, dus daar ga ik vrijdagochtend even heen om even bij te kletsen met mijn collega`s, en ik ga vrijdagmiddag trakteren op de gym waar ik les geef, en op de donderdagavond in mijn eigen springgroep, dus genoeg feestje...........
Citeren13.04.20110 likes
Sommige dingen die je wil begrijpen, zijn onbegrijpelijk.En dingen die je begrijpt, wil je liever nooit begrijpen
Citeren13.05.20110 likes
lieve pap,

je zit nu alweer een paar dagen in Praag, en ik hoop dat je geniet en dat het goed met je gaat, ik maak me best wel zorgen om je, hou van je en tot dinsdag

Adverteer hier