Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

vechten

Advertise here!!

Citeren28.06.20100 likes
lieve rinus,

afwachten dan maar, en ik hoop dat je snel geholpen wordt en dat je weer vooruit kan streven. Ik wens je heel veel sterkte met de strijd, en weet dat ik heel trots op je ben, fijne avond nog, dikke kus en knufff en ik hoop dat je genoten hebt van de wedstrijd
Citeren28.06.20100 likes
zal ik je dan eens geheim vertellen mijn streven is toch dat ik met september weer in de sporthal zal staan en dan mijn hobby kan uitoefenen zal er alles aan doen om dat te bereiken kusssssss knuffffff handdddddddddddddddddd
Citeren28.06.20100 likes
dat zou geweldig zijn lieve Rinus als je dat mag beleven, dus ga ervoor, dat is een super mooi doel om voor te streven, heel veel sterkte met de strijd, maar je kan het, geloof me, dikke kus en knuf je bent een topper.......
Citeren28.06.20100 likes
ja dat zou inderdaad geweldig zijn en ga er inderdaad voor je bent een voorbeeld voor vele mensen wens je dan ook heel veel sterkte om dat doel te bereiken maar ik geloof dat je het kan kussss en knuffff
Citeren30.06.20100 likes
heel veel sterkte lieve rinus, dikke kus en knuf

Advertise here!!

Citeren30.06.20100 likes
hey visser veel sterkte
Citeren30.06.20100 likes
begint nu wel mijn strot uit te komen al die onderzoeken en vooral welke ik vandaag gedaan heb MRI door de tunnel met masker over mijn hoofd en dan al die herrie stond op punt om het af te laten breken dat ik in de tunnel kag had het spaans benauwd en was blij dat half uur voorbij was morgen nog naar de kaakchiragie wat daar gaat gebeuren weet ik nog niet en dan is wachten op kijkoperatie MVG
Citeren30.06.20100 likes
He vervelend allemaal kerel, we wensen je heel veel sterkte en hopen samen met je op een gunstige uitslag, en dat je inderdaad is sep weer in de sporthal zal staan

veel liefsss Ron en Peet
Citeren30.06.20100 likes
lieve rinus,

ik vind het heel naar voor je zoals het vandaag is gegaan en dat je het zo benauwd had. Maar gelukkig is het achter de rug, en wens je heel veel sterkte morgen en de komende tijd. Weet dat ik er voor je ben, liefs, en dikke kus en knuff
Citeren01.07.20100 likes
Lieve Visser,

Onderzoeken kunnen erg zwaar zijn zeker als je het gevoel hebt de controle te verliezen.
Het is niet erg om van te voren aan te geven bij een arts of een verpleegkundige dat je angst hebt voor wat je te wachten staat.
Als patient mag je best je mond open doen bij dit soort dingen.

Je bent een mens van vlees en bloed en geen nummertje zoveel die effe een scan komt laten maken of een casusje dat even opgelost moet worden.
Schroom alsjeblieft niet om je stem te laten horen in het ziekenhuis.

xxx Ami

Adverteer hier