Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

vechten

Advertise here!!

Citeren22.06.20100 likes
ik zal je ook zeker steunen lieve rinus, daar waar het kan, heel veel sterkte met de strijd. Dikke kus en knuff
Citeren22.06.20100 likes
Ik sluit mij bij Ajax en Bonneke aan en ik wens je heel veel sterkte bij de strijd Visser.

Hand Buck
Citeren22.06.20100 likes
begin dan als je me steunt geen tranen te laten die heb ik ook nog niet gelaten jullie zijn geweldig zoals jullie mij steunen en ja ik ga dat gevecht weer aan vooral nu ik weet dat ik in augustus met vakantie kan al is het maar 5 dagen knuffffff xxxxxxx Rinus
Citeren22.06.20100 likes
pfff kerel best heftig weer om dit te lezen maar ken je nu al jaren en weet hoe jij er mee om gaat echt neem het petje voor je af, ja je kan wel zeggen moet toch wat ,maar heb echt respect voor je en hoop echt voor je op een goede afloop, al heb je nog een lange en vervelende weg te gaan

kerel ik wens jou en je vrouw veel sterkte voor de komende tijd

veel liefsss van ons
Citeren23.06.20100 likes
jeetje visser
wat ben k hiervan geschrokken zeg
waarom moet t altijd de goede mensen treffen
wens je hierbij veel sterkte en natuulijk ook voor rietje
kusss en knufff

Advertise here!!

Citeren23.06.20100 likes
Sterkte visser jij ben zo sterk je wint deze x ook

Rene
Citeren23.06.20100 likes
opgeven zal ik ook niet doen de laatste ontwikkeling is dan ook dat er vandaag een foto van de kaak is genomen een hartfilmpje is gemaakt en dat ik bij deAnesthesioloog ben geweest dat houd wel in als alle onderzoeken zijn geweest ik opgenomen ga worden vrijdag word er longfunctie gedaan en de rest ontvang ik over de post doet me in ieder geval goed die steun die ik krijg MVG
Citeren23.06.20100 likes
heel veel sterkte nog visser

tornado
Citeren23.06.20100 likes
lieve rinus,

heel veel sterkte met de strijd, je kan het, en ik ben er voor je, maar dat weet je wel. Voor morgen wens ik je ook sterkte toe, stelt niet zoveel voor ten opzichte van wat je te wachten staat. Dikke kus en knuf
Citeren28.06.20100 likes
hier ben ik met wat er vandaag is gebeurd eerst scan gehad dat stelde niet zoveel voor lag op de brancard en moest 2 keer adem inhouden 10 seconden om foto van foute gebied te maken toen naar de echo afdeling waar ik 45 minuten eerder werd geholpen als wat de afspraak was maar dat kwam me wel goed uit was ik mooi optijd thuis voor de voetbal eerst met gel over mijn hals zowel links als rechts en toen werd ik geprikt in een klier van rechterzijde wat wel gevoelig was en nu is het nog afwachten van laatste onderzoek en dat is mri dit is wat er vandaag heeft plaatsgevonden mvg Rinus

Adverteer hier