Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

vechten

Advertise here!!

Citeren01.07.20100 likes
dat doe ik ook niet kaakchirurg had van daag ook goed in de gaten dat die niet overal met een spatel in mijn mond kon komen gaf ik wel aan dat het mij pijn deed maar er schijnen nog 3 verstandskiezen te zitten waarvan er zeker dinsdag 1 uitgehaald gaat worden en dat terwijl ik al 35 jaar met prothese in mijn mond loop heb 3 geleden 3e gebit in gekregen en nu op mijn verjaardag gaat er verstandkies er uit tevens kreeg ik vandaag post dat ik me woensdagmorgen in Erasmus moet melden om 8.00 uur voor kijkoperatie wat als goed is een dagopname zal zijn en onder narcose dus er staat me begin volgende week wel wat te wachten mvg Rinus
Citeren02.07.20100 likes
pfff...
k wens je alle sterkte toe..
dikke kusss en knufff
Citeren04.07.20100 likes
dank je wel Daan en zal in 2e helft van de week wel vermelden hoe ver het staat na de kijkoperatie van woensdag weet wel dat er geopereerd gaat worden met bestralingen heb wel toestemming om mijn geboekte vakantie van 5 dagen die 2 augustus aanvangt te mogen doen maar dat het zware week gaat worden daar ben ik van overtuigd MVG
Citeren05.07.20100 likes
lieve rinus,

heel veel sterkte deze week, hou je haaks, dikke kus en knuff en weet dat ik er voor je ben, dikke kus en knuff
Citeren05.07.20100 likes
kom je ff dikke kus en knuff brengen
je bent een kanjer

Advertise here!!

Citeren05.07.20100 likes
dat is Rinus zeker danielle.......zet hem op lieve Rinus, dikke kus en knufff
Citeren05.07.20100 likes
Lieve Visser
wens je heel veel sterkte aankomende tijd

kussss en knuffff
Citeren06.07.20100 likes
vandaag is het een feestje
dus ondanks alles een beetje FUN ..
en daarom kom k je hier ook ff amsterdamse lebber brengen en dikke knuffel
Citeren06.07.20100 likes
ff een verandering melden werd vanochtend gebeld dat vandaag de verstandskies er niet uit gehaald word maar dat die gelijk met de kijkoperatie morgen als ik onder narcose ben er uit word gehaald mvg
Citeren06.07.20100 likes
rinus we wensen je morgen heel veel sterkte

veel liefsss ron en peet

Adverteer hier