Citeren21.06.20100 likes
ik heb het heel goed begrepen en morgen zal ik meer horen wat van soort behandeling mij te wachten staat al zal het nog met een team besproken moeten worden mvg
Advertise here!! |
Citeren21.06.20100 likes ik heb het heel goed begrepen en morgen zal ik meer horen wat van soort behandeling mij te wachten staat al zal het nog met een team besproken moeten worden mvg |
Citeren21.06.20100 likes wens je voor morgen heel veel sterkte toe
kusssss en knuffff |
Citeren21.06.20100 likes lieve rinus,
heel veel sterkte morgen en ik steek weer een kaarsje voor je op en zal bidden dat het uiteindelijk goed te behandelen zal zijn. In gedachten zal je bij me zijn, dikke kus en knufffff |
Citeren21.06.20100 likes Ik wens je ook heel veel sterkte van deze kant Visser.
En wij chatters zullen voor je er zijn.We leven met je mee. Hand Buck |
Citeren22.06.20100 likes Ook wij wensen je vandaag heel veel sterkte
veel liefs Ron en Peet |
Advertise here!! |
Citeren22.06.20100 likes lieve rinus,
heel veel sterkte vandaag, en ik hoop dat je de kracht zal vinden om de strijd wederom aan te gaan, dikke kus en knuf hvj als vriendin |
Citeren22.06.20100 likes ik zal vanavond resultaat hier vermelden mvg Rinus |
Citeren22.06.20100 likes lieve rinus,
dat zou fijn zijn, hou je haaks, dikke kus en knufff |
Citeren22.06.20100 likes het eerste bezoek aan erasmus heb ik gehad en kan je zien dat ik met gevecht ben begonnen
eigenlijk ben ik al met onderzoek en behandeling begonnen er is al bloed geprikt morgen in ieder geval ct scan en wat staat me dan nog meer te wachten echo hals mri tongbasis/hals foto kaak kijkoperatie en dan diatiste maar dat zal zijn dat ik nu teveel afval en wat van astronauten voeding ik ga krijgen en dan is de bedoeling dat ik chemokuur en bestraling ga krijgen maar er word rekening met mijn vakantie gehouden van 2 tot 7 augustus en dan heb ik er 2 verschillende pijnstillers waaronder morfinepleisters een soort siroop voor ontlasting want die is niet zoals die moet wezen en maagtabletten dit is het zo'n beetje en de scan word morgen om 9 uur gedaan in erasmus ziekenhuis Rinus |
Citeren22.06.20100 likes ik heb diep respect voor je dat je weer het gevecht aangaat ik blijf je steunen en hoop vele met mij
kussss en knuffff |