Citeren16.06.20100 likes
hoi visser
Wens je heel veel sterkte
liefs wilma
Wens je heel veel sterkte
liefs wilma
Advertise here!! |
Citeren16.06.20100 likes hoi visser
Wens je heel veel sterkte liefs wilma |
Citeren16.06.20100 likes visser heel veel sterkte toegewenst ![]() |
Citeren16.06.20100 likes ![]() maar viss je kunt hem weer winnen net als je de rest heb overwonnen, viss als wat is kan je altijd mailen.. voor nu heel veel sterkte en veel liefs gewenst.. (ook voor je vrouw) |
Citeren16.06.20100 likes Hey Visser
Ik wens je van deze kant heel veel sterkte ook voor je vrouw en hou de volste vertrouwen erin dat het allemaal goed komt. Hand Buck |
Citeren16.06.20100 likes hey visser,
heel veel sterkte en moed in deze moeilijke,heftige tijd. hands Arno |
Advertise here!! |
Citeren16.06.20100 likes dank jullie wel maar die mentaliteit heb ik wel die heb ik in verleden gehad en die heb ik nu ook om door te willen gaan ik kijk nog steeds uit naar mijn uitjes en mijn hobby wil ook zo snel mogelijk geholpen worden aan deze tumor is anders wel een aparte plek waar het zit achter de tong vlak voor keelingang daarom doet slikken ook pijn mvg Visser |
Citeren16.06.20100 likes Heya Visser,
Ik wens je heel veel sterkte toe met je strijd in deze moeilijke en pijnlijke periode. Beterschap!!! Groetjes, Def |
Citeren17.06.20100 likes beste visser
ik ken je niet zo goed maar heb veel goede woorden over je gehoord ook over je kracht. dus ik ben er zeker van dat je er vecht . ik ga zeker in gedachte bij je zijn voor wat het waard is maar helaas kan ik niet meer doen ik wens jou en je fam heel veel sterkte in deze moeilijke tijd dikke kuss hanna |
Citeren17.06.20100 likes beste visser
ik wens je alle kracht toe je heb het al 2 keer eerder overwonnen dus heb het gevoel dat het je deze keer ook moet lukken heel veel sterkte en kracht toe kuss Tamara |
Citeren17.06.20100 likes Ik wens je zoals vele voor mij jouw het allerbeste toe in je strijd tegen deze verschrikkelijke ziekte. Woorden komen hiervoor te kort om uitdrukking erbij te geven. |