|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten tyger je kan geen eens fatsoenlijk nederlands typen dus hoe kan je nu denken dat mensen je serieus gaan nemen en als je op een zwarte lijst staat en dat je geen lening kan aanvragen zegt mij genoeg en je hebt in het verleden fouten gemaakt als je een kerel bent kom je naar voren met wat voor fouten. Klein gokje oplichting misschien???? |
Anonymous Undefined 65739 berichten robert en funny , ik weet niet hoever julie verbeelding gaat maar daar bereiken julie de top !!! denken julie echt dat iedereen slecht is en een zogezegde predator??? verplicht ik julie in mij te investeren ? heb ik ooit gezegd dat ik dit geld meteen wil zonder de mogelijke investeerder eerst te hebben ontmoet en in detail uit te leggen en te bewijzen dat al wat ik hier zeg echt is ??? julie denken steeds aan predators en zakkenrollers !!! weet dat er ook eerlijke mensen het langs deze weg proberen he !!! dus voor je iemand beschuldigd heb er eerst bewijzen van en spreek niet uit je verbeelding !!! of kijk eerst naar je zelf want ik denk dat julie met zo een mentaliteit niet echt lekker moeten zijn als je in de spiegel kijkt !!! wat ik wel kan zeggen !!! |
Anonymous Undefined 65739 berichten robert ,probeer u eigen levens problemen hier niet op mij kap te zetten , ik heb schuld bij niemand en ik kom hier enkel voor hulp om te starten !!! als je dit niet kan verstaan of geloven !!! blijf dan maar zever schrijven !!! |
Anonymous Undefined 65739 berichten funny op u onozel komentaar , weet je wat ik antwoord ? blijf gokken , want daar ben je precies heel sterk in , hopelijk word je er rijk van !!! maar mij hebben ze geleerd om vooraleer men iemand beschuldigd dit moet bewezen worden !!! ik sta recht in mijn schoenen en heb me hier niet te verantwoorden op domme reacties !!! maar verwacht en hoop toch dat er hier ook mensen zijn die wat meer positief zijn dan julie !!! en sinds wanneer mag je geen schrijf fouten meer maken of je bent een oplichter ??? heeft je manier van schrijven nu ook al invloed op wat je bent ??? |
Anonymous Undefined 65739 berichten en voor bellabeertje , sorry had je reactie niet meteen gelezen , ik zoek totaal geen aandacht maar enkel iemand die me kan helpen starten , maar dat is blijkbaar onverstaanbaar voor de meesten hier!!! en je denkt goed bella dit word zeker vervolgd of ik nu iemand vind die me geloofd en wil steunen of niet , eens ik men project zal starten , zal ik hier met plezier een link komen plaatsen naar men website zodat al die negatieve en zwartpraters het met hun eigen ogen kunnen zien of het oplichterij was !!! en hoop dat ze int vervolg geen mensen meer beschuldigen zonder dat ze er bewijzen van hebben !!! zoals ik al zei ja je moet opletten en ja er zijn zekers veel oplichters op internet !!! maar ik ben dit niet en zal dit wel vroeg of laat aantonen en bewijzen !!! |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hoe haal je het in je hoofd om op een chatsite om om geld te gaan bedelen
als ik iets wil en ik heb er geen geld voor dan kan het gewoon nie
je kan beter die vreemde plannen van je om die site te beginnen beter laten varen
en waar wil de jie 2e hands dingen vandaan halen terwijl je zelf geen ene cent te makken hebt
ik blijf het een raar en vreemd plan van je vinden
ga anders in brussel tussen de roma zigeuners en ebdelaars zitten
mss dat ze daar wel je verhaal geloven
wij doen het in ieder geval NIET |
Anonymous Undefined 65739 berichten wat een gedoe om die paar rot centen
|
Anonymous Undefined 65739 berichten nou he plant
hij doet er wel heel veel moeite voor]en iedereen zeg t dat ze het niet vertrouwen en hij heeft er gelijk weer een weer woord op
hij zou wel meer slachtoffers gemaakt hebben |
Anonymous Undefined 65739 berichten robert spreek teneerste liever in je eigen naam , je ziet er al zo genoeg een speciaal geval uit dat je niet in anderen hun naam hoeft te praten !!! kwestie van opvoeding dees !!! en tuurlijk als iedereen zoals jij moest denken zal de wereld niet vooruit gaan!!! en hou je domme reacties en commentaren liefst voor je zelf int vervolg !!! |
Anonymous Undefined 65739 berichten voor koffie plant , ik kwam hier een voorstel doen en om hulp vragen , ik kwam hier niet in de gedachte me steeds te moeten verantwoorden , maar zet u is in men plaats en hoe dit moet aanvoelen zo te worden aangevallen en beschuldigd van de zotste dingen terwijl je gewoon eerlijk bent ??? hoe zou jij je voelen en reageren ? en ik kom hier niet bedelen teneerste , want bij bedelen heeft de andere er geen winst bij , wat ik wel geef aan de persoon die me helpt !!! |
|