13.08.20130 likes
maak gelijk 6 eurie over krijg ik dan zaterdag 12 terug ?
ik wil er ook wat aan verdienen he
ik wil er ook wat aan verdienen he
Advertise here!! |
13.08.20130 likes maak gelijk 6 eurie over krijg ik dan zaterdag 12 terug ?
ik wil er ook wat aan verdienen he |
13.08.20130 likes hope , ik vraag ook niet dat ieder een mening moet hebben en ja ieder doet wat hij wil met zen geld , maar het is toch nog mijn recht om een manier te zoeken om mijn project tot start te krijgen ??? als al de andere manieren niet lukken blijf je verder zoeken als je in jou project geloofd !!! is mijn mening , wie niet waagt niet wint , das men principe !!! een ding weet ik zeker , ik zal nooit iemand bedutten !!! dit is zeker niet in men aard , maar ja daarvoor moet je mij wel eerst leren kennen en niet meteen bekritisseren zoals schuif te snel graag doet |
13.08.20130 likes |
13.08.20130 likes Ik denk dat ik het begrijp, maar wil toch nog ff wat meer weten.
hoeveel mensen heb je nodig om je start kapitaal bij een te krijgen? je startkapitaal is 15.000 euro toch? of moet iedereen 15.000 euro investeren? |
13.08.20130 likes nee ik zoek maar een eenmalige investering van 15 OOO EUROS , gewoon om alle benodigdheden te kopen en allerelei dingen te betalen die nodig zijn om te starten , en heb daar ook alles in berekend om ermee drie maand lang verder te kunnen , vermits ik na drie maand of mss sneller dan een degelijk inkomen zal hebben die me toelaat dan pas die maandelijkse 1000 te storten |
Advertise here!! |
13.08.20130 likes ik waarschuw alleen maar he |
13.08.20130 likes waarschuwen doet men als men bewijzen heeft van wat men beweerd , wat jij doet is veroordelen zonder te weten !!! |
13.08.20130 likes Tyger je gaat spullen verkopen,waarvan koop je die in dan? |
13.08.20130 likes van die 15000 schuifje
|
13.08.20130 likes Tyger !!!
ik ben zelf een ondernemer dus ik weet waar ik over praat jijn vertelde dat je bij de bank op de zwarte lijst staat dat heet hier de BKR en dat houd dat je geen rekening kan openen en dat lijkt me toch een vereiste. Plus heb je ook een plan nodig op papier waar je de mensen mee kan overtuigen van wat je van plan bent en hoe ze aan dat rendament komen wat jij vertelde op de chat zolang jij dat niet kan overleggen dan zal niemand in dan plan van jou stappen omdat het risico te groot is |