|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten vaag verhaal
denk dat tyger eerder op geld uit is dan dat hij een bedrijf op wil starten
en een bedrijf opstarten in deze tijd zou ik niet doe het is nog altijd crisis
mensen geven niet gemakkelijk hun geld uit momenteel
en waarom staan die goede doelen er nie bij?
volgens mij is het een manier op mensen op te lichten |
Wat je tóch allemaal op klets kan vinden Maar tijger heeft nu wel de aandacht,
Hmm ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Ik denk zeker ....... Word vervolgd
|
Anonymous Undefined 65739 berichten bella?
denk dat hij dat zogenaamde bedrijfje nie van de grond krijgt
ik zie het toch als een soort van oplichting
denk eerder dat hij bij iemand een schuld heeft van 15.000 euro en dat hijd at zelf nie kant eblane en dat hij zo probeert om het te betalen
dus mensen trap nie in tyger
denk dat als je hem 1 vinger geeft dat hij je hele hand pakt
heb het idee dat als hij je bankrekening nummer hebt dat hij dan meer geld eraf gaat halen |
Anonymous Undefined 65739 berichten kryg ik ook rente hiero?
|
Anonymous Undefined 65739 berichten denk het niet plant
denk dat hij alles in eigen zak steekt
je ziet geen cent terug |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten oke tijger dit riekt naar oplichting en als niet mod zijnde zeg ik dit tegen diegene die de verantwoording wilt nemen tegen zulke predators ip tracen en bannen voor life en denk er aan deze reptielen handelen niet alleen. |
Anonymous Undefined 65739 berichten voor jarric ,in belgie als je op de zwarte lijst staat wil dit gewoon zeggen dat je geen leningen kan aanvragen , maar je hebt wel het recht om een bankrekening te hebben he en om zelfstandige te worden hoor. zou straf zijn dat omdat je jonger fouten hebt gemaakt die niet kan of mag proberen recht zetten he . en voor de rest van je vragen , als je mijn vorige antwoorden op andere hun vragen leest heb je daar u antwoorden wel |
Anonymous Undefined 65739 berichten heb je mooi gezegd funny
ipban erop for live en de bak in met die gast
wie weet hoeveel slachtoffers hij al heeft gemaakt |
Anonymous Undefined 65739 berichten volgens mij heb jij gewoon ergens een schuld van 15.000 euro staan en dat je dat op die manier af wil lossen
ik zou zeggen zoek werk en maakt een betalings afspraak
maar ga bij anderen lopen bedelen voor geld |
Anonymous Undefined 65739 berichten voor robert , ik beantwoord meteen jou twee reacties !!! tis juist zo een project die mensen nodig hebben in deze crisis tijd en waar er steeds maar meer mensen in de problemen komen , maar ja tis zo raar dat er nog mensen omkijken naar ander dat ieder naar zijn eigen kijkt da liever een ander te helpen. en als je dit wel probeert ben je meteen en oplichter . ik denk robert dat jij een goede vriend bent van schuif , en robert ik denk dat je beter pollars begint te schrijven , je hebt heel wat verbeelding vind ik !!! |
|