Forums  ›  Aangeboden / Gezocht  ›  Gezocht

serieuse en mooie bijverdienste

Advertise here!!

13.08.20130 likes
hup ga naar het GAK tyger
kan je de ganzen achterna
die lopen ook steeds GAK GAK GAK te roepen
mss dat die je willen welpen
13.08.20130 likes
robert ik zou een roddelkrant beginnen in u plaats , jij hebt echt veel fantasie en vind graag dingen uit !!! je zou er echt rijk mee worden om mensen zwart te maken zonder ze zelf maar ook te kennen !!! ik zou me schamen in u plaats !!!
13.08.20130 likes
ik maak niemand zwart tyger
maar jij wil gewoon over iemands rug geld verdienen
maar krijgen die mensen die jou geld willen lenen hun geld ook terug?
13.08.20130 likes
ahhh er komt is een vraag ? hehe kan je ook denken dan soms ??? tuurlijk dat ze dit terug krijgen en ook met winst en dit word allemaal wel op papier gezet in gezamelijk akkoord !!! dus al je vorige reacties vind je niet dat dit zwart maken is om mensen te beschuldigen en onozele dingen te vertellen die uit je eigen verbeelding komen of waar jij van overtuigd bent?
13.08.20130 likes
tyger je moet gewoon stoppen ermee
ik durf met 200% te zeggen dat je het niet van de grond krijgt
mensen houden hun portomonee in deze tijd dicht
mensen doen zuinig aan
dus vergeet dat idee maar van je

Advertise here!!

13.08.20130 likes
voor iedereen hier ff de regels in be en nl zijn wel verschillend, tyger is een belg...
o_-
13.08.20130 likes
robert als iedereen zo negatief denkt als jou kan ik dit verstaan , maar ik ben niet zoals jij en ben een vechter en heel positief ingesteld !!! ook al weet ik dat vele het mss niet geloven en mss vind ik hier niemand , dan nog zal ik blijven vechten om mijn dromen waar te maken , je hebt mensen die graag klagen maar blijven zitten en niks verranderen zoals jij denk ik en dan heb je die oals ik die kost wat kost hun dromen zullen waar maken !!! denk hier maar is goed overna !!!
13.08.20130 likes
dankje butterfly , eindelijk is wat steun , doet plezier na zich steeds te moeten verdedigen en te moeten verantwoorden , en nog iets was ik een oplichter had ik niet enkel belgen om steun gevraagd maar ook nederlanders en andere nationaliteiten !!! maar blijf maar denken waar julie zeker van zijn , de mensen met serieuse vragen beantwoord ik met plezier en hoop geen onozele comentaren of aanvallen te moeten beantwoorden , ik denk dat we volwassen zijn en rustig met elkaar kunnen praten en geloof je het ni da hoef je ook niet te reageren vind ik
13.08.20130 likes
ik klaag nooit en ik ben altijd positief tyger
weet nie hoe jij bij die flauwekul komt over mij?
13.08.20130 likes
lees u zelf dan is , mss zal je verstaan hoe ik erbij kom !!!

Adverteer hier