|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten je denkt zekert dat je geleerd ben
als jij geleerd was dan had je wel werk gehad
en had je nie hoeven te bedelen voor 15.000 euro
en nu kappen met je gezever |
Anonymous Undefined 65739 berichten dat dit stuk forum er nog steeds erop staat
de wonderen zyn de wereld nog niet uit
|
Anonymous Undefined 65739 berichten kijk is in de spiegel en zet je hand boven je hoofd !!! en wacht niet tot dat iemand afsluit om hem aftebreken om het laatste woord zogezegd te hebben !!! ik denk dat de mensen die jou reacties lezen en de mijn wel zelf zullen uitmaken wie hier zever verkoopt !!! en ja je hebt gelijk je bent heel positief en je maakt niemand zwart hoor , das men verbeelding die dit zegt denk ik haha |
Anonymous Undefined 65739 berichten mss dat de moderatoren mss wel het verschil kunnen maken tussen iemand die onneerlijk is en iemand die eerlijk is koofieplant!!! en gelukkig dat niet iedereen zoals julie denkt !!! en stoort het julie dat iemand oplossingen zoekt ? of dwingt julie iemand dit te lezen ? ik denk het ni , dus hou julie onozele domme komentaren voor julie A.U.B |
Anonymous Undefined 65739 berichten de moderatoren maken het verschil tussen eerlijk en oneerlijk
maar denk dat ik met 100% kan zeggen dat ze vinden dat jij niet eerlijk ben tyger
denk dat jij alleen maar eurotekens in je ogen ziet of van die lenzen inhebt waar eurotekens op staan |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten LEES U GEZEVER ZELF ROBERT EN STOP IN DE PLAATS VAN ANDEREN TE PRATEN , IK DENK NIET DAT IEDEREEN HET MET JOU EENS IS !!! IK LEES EN ANTWOORD JE ZELF NIET MEER !!! DUIDELIJK !!! NEN EZEL IS NOG SLIMMER DAN U !!! WANT U PERCENTAGE ZEKERHEID IS AL DE HELFT GEDAALD SUKKELAAR !!! |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik ben serieus ontgoocheld van hoe de mensen hier op de chat anderen of liever nieuwe behandellen , dacht dat een chat iets was waar je over alles wat je zelf wil kon praten, zolang het geen sex of xenophobisch of rasistische caracters had ? antwoord ik gewoon op gestelde vragen en ik word ik geband van de chat !!! proficiat moderators !!! mooi werk zou ik zeggen !!! |
kan hier geen slot op of verwijderen,dit lijdt tot niks |
Ben het eens met Joyke eens
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ik ben het 100% met joy eens |
|