Forums  ›  Aangeboden / Gezocht  ›  Gezocht
 

serieuse en mooie bijverdienste

 
 
1

Advertise here!!

12.08.20130 likes
hello allemaal, ik ben eigelijk opzoek naar belgische mensen die graag,durven of willen investeren in een mooi serieus project ( ik wil een website starten waar de mensen goedkoper kunnen kopen , waar met een deel van de winsten ook twee goede doelen worden gesteund, de ene tegen kanker en de andere voor de armere mensen). men hoofddoel is om men eigen goededoel op te richten!!! dus als iemand dit een mooi project vind en wil investeren kan gerust reageren voor meer inlichtingen. ik vraag wel enkel mensen die de mogelijkheid hebben en die serieus en betrouwbaar zijn !!! dankje en hopelijk vind ik die steun hier op deze site
12.08.20130 likes
Mijn advies,

Vraag eerst naar het bedrijfsplan, de vergunningen en diploma's en de inschrijving bij de Kamer van koophandel.

Als dat niet allemaal aanwezig is, u bent gewaarschuwd.
12.08.20130 likes
erg vaag allemaal zodra je om een uitleg vraagt geeft die niet thuis

dus van mij geen cent
12.08.20130 likes
wat kan ik goedkoper kopen?

hoe kom je aan die winsten?

sta je ergens geregistreerd?

is dit een stichting of een nv/bv?

waarom heb je nog geen website?

Heb je gesproken met het goede doel(die strijd tegen kanker) en met het goede doel voor de arme mensen?

Weten zij van jou bedoelingen? en ondersteunen hun dit?

heb je zelf al eens rond gesnuffeld bij een goed doel organisatie? zo dat je weet hoe je het een en ander kunt aanpakken?

Hun hebben een duidelijke visie.

heb jij die ook?

Zo als je ziet roept jou verzoek om te investeren meer vragen op dan dat jij antwoorden geeft.

probeer eens mijn vragen te beantwoorden.

alvast bedankt

Klappie
12.08.20130 likes

Advertise here!!

12.08.20130 likes
als je een serieus project hebt... waarom geld ronselen van mensen, zonder een fatsoenlijk plan...

1 je moet naar sofim gaan met je fatsoenlijk plan...
2 die beslissen of ze je plan steunen en rendabel is...
3 als ja is, kan je bij hun geld lenen tegen laag tarief meestal is het zonder intrest...
4 hun regelen alles voor jou dan stappenplan enz...

zoals naar handelrechtbank, btw, de naam enz...

maar bij dit, krijg ik een gevoel van oplichting...
o_-
12.08.20130 likes
ten eerste voor schijf !!! de inschrijving bij kamer van koophandel kan je niet hebben voor je jou bedrijf gestart hebt !!! de bedrijfsplannen heb ik in grote lijnen hier omschreven !!! vergunningen heb je niet nodig , enkel je bedrijfsbeheer !!! nog vragen schuif ??? ik wel een raad , niet iedereen is uit het zelfde hout gesneden , er zijn goei en slechte overal !!! voor je oordeelt wees eerst zelf zeker !!!
12.08.20130 likes
vergunning heb je altijd nodig wat je ook doet... bedrijfsbeheer... ja, heb je ook nodig als je je bedrijf gaat aangeven bij de ondernemingsraad en kamer van koophandel...

maar zonder goedkeuringen en vergunningen krijg je niks... ja een naam maar heb je wat aan want je moet gelijk vergunnningen aanvragen want dat vragen ze daar... geef je niks aan geven ze je nog geen naam ook... moest ik toen ook gelijk doen...

heb eigen zaak gehad dus weet hoe en wat je mag me veel wijs maken maar zonder vergunning en goedkeuring krijg je niks...
o_-
12.08.20130 likes
Succes
12.08.20130 likes
voor jarric , sorry maar de chat ging wel heel snel als je zelf hebt gemerkt en kon niet iedereen lezen of beantwoorden !!! heb je een vraag stel ze gerust maar hier
 
 
1

Adverteer hier