Forums  ›  Aangeboden / Gezocht  ›  Gezocht

serieuse en mooie bijverdienste

Advertise here!!

12.08.20130 likes
Waarom ben je nog niet gestart?

Waar staat jouw eigen goede doelen stichting dan voor?
wat wil jij verbeteren?
wat wil jij bereiken met jouw eigen goede doel?

Ben je al naar de kvk/sofim geweest om daar info in te winnen en hun bieden ook hulp aan, waarom niet aangenomen?

Heb je al overleg gehad met een bank? ( een geld verstrekker) die je wil helpen?
waarom willen die je niet helpen??

Heb je eerst geld nodig van andere mensen om te starten?

heb je een bedrijfs plan over hoe je de dingen gaat aanpakken en wat je daar voor moet doen? is dit goed gekeurd?

of verwacht je dat er mensen zijn die gewoon gaan investeren zonder dat ze weten waarin?

hoe denk je de website te gaan op zetten?

hoeveel serverruimte denk je nodig te hebben?

wat word de naam van de site?

dit zijn allemaal seperate kosten die betaald moeten worden.

dan blijft de vraag wat kunnen de mensen kopen voor 15.000 euro?
13.08.20130 likes
is dit uit jaloersheid, of omdat je zelf geen doelen hebt in je leven schuif ??? dat je zo graag mensen afbreekt? die wel een doel hebben ??? EN DIE ERBOVENOP NIET AANZICH ZELF DENKEN !!! mischien daarmee da je zo negatief bent , mensen met hebzucht geraken nergens !!! en dit ist verschil tussen jou en mij denk ik !!! positieve mensen stel je vragen maar , negatieve mensen zoals schuif ( slaag een babbeltje samen , dat zal wel heel interressant zijn )
13.08.20130 likes
Tyger,

Heel veel succes, dat is toch positief?
13.08.20130 likes
voor klappie weer , jou vragen zijn tenminste serieus en bedacht !!! integendeel van sommige !!! gestart ben ik nog niet omdat ik juist dat startkapitaal niet vind . mijn doel is dat de mensen een grotere koopkracht krijgen , dat ik mensen kan steunen die in nood zijn of ziek zijn , ik weet dat ik niet iedereen zal kunnen helpen , maar zoveel mogelijk als het kan en men project er de kans voor geeft. ik ben zelf diep in de put beland en ben zo op dit idee terecht gekomen , ben er al twee jaar mee bezig , het is volledig uitgestippeld op alle vlakken , maar het enige wat ik mis en wel het belangerijkste is dit start kapitaal . voor de meeste vragen heb ik die al meermaals beantwoord in vorige berichten . ze kopen niks voor 15 000 euros , dit is de investering die ik nodig heb om te kunnen starten , en drie maand na start weet ik een zeker inkomen te hebben die me bevestigd dat ik deze 1000 euro dan maandelijks stort zo lang men website zal bestaan , na ongeveer een maand heeft die persoon zen investering weer , wat ni veel kunnen doen of zeggen , en nadien is het jaarlijks 12 000 EUROS WINST , dus als dit geen mooi voorstel is dan weet ik het ook ni meer hoor
13.08.20130 likes
en ja tuurlijk wil ik er ook aan verdienen , ik ga zeker ni liegen , maar die dat het principe van mijn project verstaan of begrijpen , beseffen dat met dit project iedereen er wat bij te winnen heeft !!!

Advertise here!!

13.08.20130 likes
Bezint eer ge begint.
13.08.20130 likes
ja nu da je het zegt schuif , jij bent de positiefste mens dak al ben tegen gekomen in heel men leven, er moesten er meer rond lopen zoals jij !!! haha das een goei
13.08.20130 likes
13.08.20130 likes
heb geen mening maar zou me geld liever meteen in de klikko gooien als aan een vaag iemand die probeert over een chat site geld van mensen te krijgen voor zogenaamde goede doelen wil mijn banknummer ook wel ff geven ben ook wel een goed doel
13.08.20130 likes
nee wou jaar zeggen he pietje precies , ma bedankt voor deze mistijping van men part te hebben meegedeeld , zie je da je ook goede positieve dingen kan doen of zeggen lol en die garanties worden wel overeengekomen met de persoon die er echt ingeloofd en wil investeren , ik vraag da geld ni zo gestort op men rekening ook ni als je dit dacht he , we onderhandellen en bespreken de dingen wel face to face hoor

Adverteer hier