|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten voor klappie , vraag 1 en 2 worden weergegeven aan de mensen die het menen , ik ga hier nu ook niet heel me project blootstellen en zo kan eendert wie het starten ( zo dom ben ik nog ni ),vraag drie om geregistreerd te zijn moet je jou zaak hebben gestart , vraag 4 het is geen van beide ik start als physieke persoon , vraag vijf ik ga geen lege website plaatsen op internet zou wat dom zijn . vraag zes tuurlijk heb ik met deze goededoelen gepraat en al een overeenkomst van zodra ik kan starten !!! ,voor de rest van je vragen weet je uit het laatste wel de antwoorden hopelijk !!! en tuurlijk komen er vragen , ma die hoeven wel eerst gesteld te worden zoals je zelf merkt ; hopelijk bevallen de antwoorden menheer wel he |
raar, je geeft tips voor zijn bedrijf op te starten en hij slaat het in de wind...
o_- |
Anonymous Undefined 65739 berichten voor butterfly , zoals ik je al zei dat ik niet enkel hier ben om geld af te ronsellen of wat dan ook maar in het tegendeel iemand de kans te bieden serieus iets mooi bij te verdienen !!! vermits ik het bij de banken niet krijg ook al is men project mooi, goed en volledig , moet ik het wel ergens proberen te vinden . ik kan zoals vele doen en gewoon als een onozelaar wachten tot het vanzelf komt , maar dat is mijn manier van denken of doen niet !!! wil je iets bereiken moet je jou alle kansen geven , ook al denken velen negatief en denken ze dat ik afronsel , maar integendeel de persoon die het geloofd en steunt zal er geen spijt van hebben . en hopelijk laat deze persoon het dan hier wel weten !!! of zullen julie het zelf wel merken waneer men project van start gaat en julie erover zullen horen praten . maar toch bedankt voor je tip van sofim , en ga daar morgen is contact mee nemen , groetjes en prettige avond verder |
Anonymous Undefined 65739 berichten Klinkt allemaal heel erg vaag en verdacht. |
Anonymous Undefined 65739 berichten weer voor butter , ja sorry ik antwoord ieder op zen beurt zoals je merkt , wat normaals is , laat de mensen de tijd dit te doen dankje . ik heb niks te verbergen en antwoord julie vragen zo snel mogelijk . voor wat die vergunning betreft nee die heb ik niet nodig om men website te starten , en ja tuurlijk eens ik zal starten moet ik een btw nummer , moet ik geregistreerd zijn bij de kamer van koophandel en zal ik aangesloten zijn bij partena voor de socialezekerheid en verzekeringen !!! |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten voor menheer schuif , ik ga niet meer in op jouw vragen want ik mag zeggen wat ik wil je zult steeds iemand of iets verdacht vinden , ja zo een mensen zijn er ook he die niks geloven als jij , dus dan doe ik liever geen moeite meer na dees bericht !!! slaapwel schuif !!! |
Anonymous Undefined 65739 berichten Tja een bedrijf starten is niet makkelijk he |
Anonymous Undefined 65739 berichten en voor alle duidelijkheid men project, het aanmaken van men website word gratis aangemaakt door een vriend die er alles vanaf weet , businessplan , contacten met goede doelen en met partena staan vast !!! en worden getoond en bewezen voor wie dan ook iets zou storten !!! ik ben hier niet om op te lichten maar enkel iemand te vinden die me de kans bied men project te starten waar de banken men niet willen of kunnen helpen , en ja wat ik normaal vind dat die persoon er dan ook wel iets aan wint !!! |
Anonymous Undefined 65739 berichten als je echt uit de bedrijfswereld komt , dan weet je wel dat ik hier niet alles ga blootgeven zoals ik al eerder zei , en je mag uit de bedrijfswereld komen , ma dan moet je ni steeds negatief zijn of iemand proberen breken omdat jij er overtuigd van bent dat het nep is !!! laat ieder zen mening uiten en wees eerst zeker van je beschuldigingen !!! |
Anonymous Undefined 65739 berichten Mensen weest gewaarschuwd.
De banken willen hem iet dus denk goed na voor u in de verleiding komt.
Een ondernemer die op de zwarte lijst staat en uit is op je geld?
Nooit zeggen dat je niet gewaarschuwd was he! |
|