Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren07.05.20080 likes
Wilma,het was erg warm maar we hebben het geweldig gehad vandaag,kids hebben allemaal iets mogen kopen en daar waren ze heel blij mee,de twins beiden een uitschuifbare mobiel,en mijn dochter kleren en een nieuwe tas,en we hebben heerlijk gegeten daar in Amsterdam.Alleen de prijzen van ijsco`s,drinken etc vind ik absurd zeg moest ik wel even aan wennen wat we aan het eind van de dag kwijt waren.Ook hebben we een rondvaart met een boot gemaakt en dat was ook erg leuk.kortom dochter heeft enorm genoten,zoontjes ook en wij ook,dikke kusss en knufff Bonn
Wilma fijn om te lezen dat jij ook zo genoten hebt.
Citeren08.05.20080 likes
jha bonn het was gister ook erg warm hoor
maar fijn om te lezen dat jullie zo genoten hebben met z'n allen
in de trein was ut ook erg warm en dan zitten er bijna alleen maar kinderen in die de hele tijd lopen te bleren en alles bij elkaar schreeuwde ze kwamen nog boven mij muziek uit iedere keer...en die 2 volwassen die er daar in dat treinstel zaten deden iedere keer alle raampjes dicht...nou ze toen ze dat bij mij deden en ze zich net weer hadden omgedraaid had ik dat raampje al weer open gezet hoor...maarjha behalve de treinreis was het wel heel erg leuk en erg gezellig dat was het zeker ..vond wel jmmr dat ik weer na huis moest want had eigenlijk helemaal geen zin om trg te gaan
Citeren08.05.20080 likes
fijn bon dat jullie het zo leuk hebben gehad
engenoten hebben hoor en ja wilmaa is echt iri als ze datdoen was wel erg warm gister
bear vandaag ff lekker uit met de kids feestje vieren er na weer lekker de aras lekker de tuin in en kids het zwembadje in de tuin in
bon en wilmaa jullie een leukedag morgen kus knuff bear
Citeren08.05.20080 likes
thnxx bear jij ook een fijne dag vandaag

ik moet hellaas naar de tandarts straks
maarjha vanavond weer voetballennnnnnnnnnnnnn
Citeren08.05.20080 likes
oei wilma das minder leuk nou wilmaa sterkte he bij tandarts
o wilmaa dan wel een doelpunt maken he
kus knuf bear

Advertise here!!

Citeren08.05.20080 likes
jha dank je bear

Doelpunt maken wat is dat ik schiet er altijd naast
en dan hoop ik dat dat doel wat opschuift maar neeuh hoor
ach de vorige keer 7-2 verloren van die dames van veenwouden
dus dat word wat vandaag
Citeren08.05.20080 likes
ja wilmaa wel er in trappen die bal he
altijd goedemoed houden wilmaa je weet maar nooit he
toch wilmaa sterkte met het team hoor
Citeren08.05.20080 likes
jha dank je bear
maarjha zal wel zien of ik scoor meestal is het nie het geval hoor
want bijna altijd is het naast,erover of dat de bal tegen de paal of lat komt dusjha maargoed zien wel wat het word vanavond daar in veenwouden
Citeren08.05.20080 likes
Lieve wilma,heel veel sterkte bij de tandarts en ik zal aan je denken,dikke kusss en knufffff Bonn Ook wens ik je heel veel plezier met het voetballen vanavond,hier begint volgende week de sporten weer en heb er ook weer zin in.

Bear veel plezier ook vandaag met de kids en ik wens je een hele fijne dag toe,dikke kusss en knufff
Citeren08.05.20080 likes
thnxx bonn

dat voetballen heb ik wel zin in maar denk nie dat het met mij wat word ben gister me medicijnen voor hooikoorts vergeten in te nemen dusjha vanmiddag tegen half 5 maar innemen als ik ga eten en dan zie ik ut wel Jij ook fijne dag he bonn

dikke kussssssssssssss allebei

Adverteer hier