|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten wilmaa bear is wel weer blij dat je er bent hoor
ja zo als bear al gezechthad had je eerder je moeten insmeren
jij ook nog een leukedag wilmaa kus knuf bear |
jha weet ik bear maarjha
had ik geen zin in
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten joepie bear gaat zwemmen met bonn  o wilmaa is er weer en nog vrij wimaa ook mee zwemmen  kan je zien hoe bon leert springen van de plank  bon erg veel plezier en wilmaa okk dikke kus en knuff bear |
bonnekeeeeeeeeeeeeeeeee thnxx..ik heb heel veel gedaan daar hoor ben wezen shoppen,naar voetbal van me neefje gekeken en me oma in de tuin geholpen,ben wezen zwemmen en iedere keer naar de speeltuin en ben naar de bolle buik geweest (dat is een hele grote speeltuin) en ben in de kroeg bij me tante geweest....en heb soms wel tot half 11 buiten gezeten enne nog veeeeeeeeeeeeeeel meer ik heb echt die hele week me neefje en nichtje om me heen gehad dus heb me nie verveeld hoor  .....ik ga vandaag denk ff naar leeuwarden naar bevrijdings festival zou eerst na dokkum maar daar komen de zelfde als vorig jaar nou bijna iedereen en buiten di-rect en kim lian en dat piratenfeest 's avonds was er niks aan was het allemaal rock muziek dus heel saai maargoed en ik heb ook trainen vanavond maar denk nie dat ik daar heen ga..maargoed
Jaaaaaa bear gezellig ik vind zwemmen wel leuk hoor  en wil wel zien hoe bonn van de plank af gaat springen   Fijne dag allebei Dikke kusssssssssssss |
|
bonnekeeeeeeeeeeeeeeeee
jha het heeft me heel goed gedaan hoor
gaat echt weer helemaal toppie met me  ga morgen ook weer weg en kom woensdag dan trg  dusjah
slaap lekker voor straks en nog een fijne aaf
Kussssssssssssssssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten wilma wow je hebt groot gelijk meis geniet van je vrije weken,voordat je het weet zit je weer in de sleur,heel veel plezier meis en geniet van het mooie weer.
Jij ook een hele fijne avond en slaap lekker,dikke kusss en knufff Bonn
Ook voor je zusje,je moeder en je vader een dikke kusss en knuffff  
|
doe ik zeker ook wel hoor bonn
en van het weer genieten doe ik ook wel
Fijne dag vandaag
Dikke kusssssssssssssssssssss |
|