Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren09.05.20080 likes
owww dat is niet zo slim meis hahahahahahah gewoon alles eruit donderen kan je nergens meer over vallen,dikke kusss en knufff Bonn
Citeren09.05.20080 likes
hahaha indd maarjha ik ben ook wat dingetjes kwijt dusjha en ff afstoffen enzo kan ook wel dusjha heb ookwat dingen anders gezet al maarjha zag net nog dat ik 2 dozen met knuffels had staan nou die heb ik al op zolder gezet dikke kusssssssssssssssss
Citeren09.05.20080 likes
Soms moet je dingen inderdaad weggooien of opruimen anders kom je om in de "troep",dikke kuss en knufff Bonn
Ik ga even stofzuigen en dan naar het zwembad,geniet ook van het mooie weer
Citeren09.05.20080 likes
jha indd en tja heb inmiddels al 3 dozen weer op zolder gezet en heb al veel meer ruimte maarjha komt ook nog van de verhuizing had toen hele grote slaapkamer en nou nie dusjha maarjha gaat wel goed komen hoor heb ook al mn zwemdiploma's weer trg gevonden net

Veel plezier in ut zwembad Dikks kusssssssssssssssssssss
Citeren09.05.20080 likes
thanks,ow dat is wel leuk jah om je zwemdiploma en zo terug te vinden niet dan,dingen van vroeger,dikke kusss en knufff en jij ook heel veel plezier

Advertise here!!

Citeren09.05.20080 likes
jha indd ik zie net dat ik op me schouders ook verbrand ben begin daar nou last van te krijgen maarjha

Dikke kusssssssssssssss
Citeren10.05.20080 likes
Ik hoop dat iedereen vandaag weer genoten heeft van het supermooie weer.
En Wilma je had je ook in moeten smeren ey maar helaas kan je er niets aan doen,sterkte ermee doet wel auw of niet kusss en knufff Bonn
Citeren10.05.20080 likes
nou bonn valt nu wel mee maarjha niks meer aan te doen indd
ik ben gister bijna hele dag binnen geweest en moet ook wel want ga ik nou naar buiten erg veel heb ik er alleen me zelf maar mee..Toch wil ik wel dolgraag hele dag naar buiten hoor maargoed woensdag maar meteen als ik me medicijnen heb opgehaald ze weer innemen en dan weer lekker naar buiten

Dikke kusssssssssss
Citeren12.05.20080 likes
goedenmorgeeeeeee alllemaal
Wens jullie een hele fijne dag
en geniet van het weer

xxx
Citeren12.05.20080 likes
wilmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dikke kusss en knufffff en hvj als vriendin,en ik hoop dat je genoten hebt van je vakantie,en morgen moet het weer gebeuren,zal wel wennen zijn met dit weer,en ook voor mij.Iedereen weer de deur uit,dikke kusssssssssssssssssss

Adverteer hier