|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Hoi lieve chatters,het leek me wel leuk om een Bonneke`s klets familie te openen.
Het lijkt wel een beetje op lieve mona hahahahaha dus als je je ei kwijt wil en je wilt dat bij mij doen mag en kan dat en daar wat het op prijs wordt gesteld zal ik proberen mijn mening te geven.
Verder is het bedoeld om gewoon gezellig te kletsen over koetjes en kalfjes,ben benieuwd tis weer iets anders dan anders,kussssssssssss en knuffff en zie je graag bij mij als familie,de KLETSFAMILIE |
bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
goedenmorgeeee leuk idee hoor  mij zul je hier zeker vinden  xxxxjes wilma |
Anonymous Undefined 65739 berichten wilmaaaaaaaaaaaaaa gezellig,als je dingen wilt weten of je hart wilt luchten weet je me te vinden,kussssss en knufff Bonn
Ik dacht jouw topic met kletsfamilie is gesloten open ik maar soort gelijke topic
|
bonnekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee tuurlijk weet ik je te vinden  en groot gelijk dat je dat gedaan heb  en nou moet opa visser nog even komen he en mariska
|
Anonymous Undefined 65739 berichten nou hier is het toch geen opa heb wel een vraagje we hebben toch al een kletsfamilie topic of ben ik aan het gek worden
groeten visser |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten jah visser je wordt gek hahahahahahahahahahahahahahah ,die is er niet meer althans gesloten vandaar deze maar je moet niets je mag,kusss en knufffffffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten zal ik toch wel eens de reden willen weten waarom er toch verschillende topics worden gesloten terwijl er nog gebruik van word gemaakt en waar een normale taal word gebruikt |
Anonymous Undefined 65739 berichten visser ik wilde dat ook weten maar vind het niet aan mij om hierover jouw antwoord te geven,mail denre maar heb ik ook gedaan,kusssssssssssss en knuffffffffffffffffffffffffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten hoeft ook niet bonneke en om daar vragen over te stellen laat maar zitten vind best zo maar als die andere topics waren gesloten en niet verwijderd hadden de stemmen wel blijven staan kusssssss en knufffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten dat is zeker waar dat dan onze stemmen bleven staan maar ik heb nu zoiets van er is meer in het leven dan op een bepaalde plek te staan,vind het helemaal niet belangrijk op welke plek ik sta,maar ik zit op forum om soms op een andere gedachte te komen en open soms topics om me eigen verdriet te verwerken.
En als dat een probleem is dan is het hun eigen probleem maar ik maak me er niet druk meer om,kusssss en knufff Bonn |
|