Citeren08.05.20080 likes
thanks lieve Wilma,en nogmaals veel succes bij de tandarts,ik zal aan je denken,dikke kusss en knuffff Bonn

Advertise here!! |
Citeren08.05.20080 likes thanks lieve Wilma,en nogmaals veel succes bij de tandarts,ik zal aan je denken,dikke kusss en knuffff Bonn ![]() ![]() ![]() |
Citeren08.05.20080 likes thnxx bonn
dikke kussssssssssss |
Citeren08.05.20080 likes Wilma hoe is het gegaan bij de tandarts???
En vanavond met voetballen,heb je nu eens een keer raak geschoten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren09.05.20080 likes bij de tandarts ging het wel goed bonn
heb alleen best veel pijn gehad toen hij het ging verdoven hij had het tot me oog helemaal verdoofd ![]() ![]() Nou die wedstrijd was niks.....ging voor geen meter na 5 minuten op wissel moest ik er al in omdat we maar 1 wissels hadden en er toen iemand geblesseerd raakte...na 10 min spelen riep ik al iedere keer om de waterfles was nie normaal meer de zon scheen precies op dat veld we hadden totaal geen schaduw ![]() ![]() maarjha we hebben uiteindelijk 3-1 verloren maar nou morgen weer en miss winnen we dan wel he ![]() Dikke kusssssssssssssss |
Citeren09.05.20080 likes gelukkig dat het goed gin bij de tandarts wilmaa
minder dat het pijn deed maar daar ben je gelukkig weer vanaf en wilmaa volgendekeer beter hoor met voetbal en ja jammer dat hij ernaast gin wilmaa maar je ehbthet geprobeerd he en niet geschoten is altijd mis kus knuffie bear |
Advertise here!! |
Citeren09.05.20080 likes jha indd bear maar ik vond het wel dom hoor sta ik met 3 tegenstanders daar daarbeuk ik me dan nog net door heen met de bal toen ik wou schieten ging die nog mis ![]() |
Citeren09.05.20080 likes Lieve Willma,fijn dat het meegevallen is bij de tandarts.
IK wens jou,bear en alle andere lieve chatters een fijne dag toe en genieten van het mooie weer,dikke kusss en knuff Bonn |
Citeren09.05.20080 likes indd bonn daar ben ik ook blij om ![]() en ben helemaal blij dat ik pas weer 14 oktober trg moet komen ![]() |
Citeren09.05.20080 likes goed zo Wilma,dat is pas over 5 maanden weer,ik weet er alles van hoe het kan zijn bij de tandarts,dikke kusss en knuff Bonn |
Citeren09.05.20080 likes ben er ook wel blij om hoor bonn
maarjha moet me zo maar ff boos maken hier ben gister beetje aant veranderen geweest in me kamer en iedere keer breek ik em nek zowat ![]() |