Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren06.05.20080 likes
ik ga zeker wel genieten hoor bonn
en ook als ik straks in de trein zit
jij ook een hele fijne dag hoor bonn

Dikke kussssssssssss
Citeren06.05.20080 likes
thanks lieve Wilma,in de trein is ook leuk niet dan?
Morgen gaan wij met de kids naar Amsterdam,zal ook wel lekker warm zijn maar we hebben er zin in,savonds lekker een hapje eten in Amsterdam en dan weer uren in de auto naar huis maar genieten zal het worden,veel plezier Wilma,dikke kussss en knufff Bonn
Citeren06.05.20080 likes
jha zeker bonn is het wel leuk
zit wel lang in de trein hoor ong 2 en half uur
maarjha...fijn dat jullie morgen naar adam gaan
geniet er maar van hoor bonn wens je morgen een hele fijne dag toe hoe is het trouwens met je dochter nu..? als je het nie hier wel neerzetten mag je me het ook mailen he

Dikke kussssssssssss
Citeren06.05.20080 likes
Wilma,thanks met mijn dochter gaat wel,die angsten wat ik je vertelde dat is nog steeds aan de orde,zoals morgen bijvoorbeeld wil ze absoluut niet mee en dat vind ik niet leuk maar wat we ook proberen ze wil gewoon niet mee klaar.
Ze gaat overdag waarschijnlijk naar een vriendin en dan savonds naar mijn schoonouders maar ze zou er nog over nadenken. Maar ze is ook volop aan het puberen en alles wat we willen doen is saai,dus waarschijnlijk is dat ook wat meespeelt.
Meis geniet vandaag en morgen,dikke kusss en knufff Bonn hvj als vriendin
Hoe is het trouwens met je moeder??? Geef haar maar een hele dikke knufff en kusss van mij
Citeren06.05.20080 likes
das wel jmmer ja indd bonn maarjha niks aan te doen he
hopelijk komt het snel weer goed want dit is voor jullie allemaal nie leuk natuurlijk....met me moeder gaat het wel goed nog nie helemaal maarjha dat komt wel weer en heb het al gedaan hoor je krijgt de groetjes van der
Dikke kussssssssss en knuffffffffffff hvj als vriendin

Advertise here!!

Citeren06.05.20080 likes
lieve wilma,heel fijn om te lezen dat het met je moeder de goede kant opgaat,en het zal inderdaad tijd nodig hebben,dikke kussss en knuffff Bonn hvj als vriendin
Citeren06.05.20080 likes
jha indd bonn..ben allang blij dat het beter gaat maargoed ik wens je morgen een te gekke dag een adam geniet er maar lekker van hoor ik ga het ook zeker doen en word ook heel gezellig dus ik ga zo afsluiten moet 20 voor zeker de deur uit anders mis ik de bus naar leeuwarden toe en dat moet nie

Dikke kusssssssssssssss hvj als vriendin
Citeren06.05.20080 likes
te laat maar toch lieve wilma wens ik je heel veel plezier toe de komdende dagen,dikke kusss en knufff
Dankjewel voor je lieve reactie en morgen zullen we zeker gaan genieten en yes onze dochter gaat mee,dus we hebben alle tijd
Citeren07.05.20080 likes
Lieve chatters,ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe en geniet van het prachtige zomerweer,dikke kusss en knufff Bonn
Citeren07.05.20080 likes
mooi bonn
ik was gisteraaf nog wel ff met peet op kletsen geweest maar heb nie hier gekeken maarjha blij dat ze mee is gegaan
hoop dat jullie leuke dag hebben gehad..ik heb het wel erg leuk gehad daar

Adverteer hier