Citeren01.05.20080 likes
hier geen echt mooi weer bon dan regen en dan iets zon maar kan nog komen
kus bear
kus bear
Advertise here!! |
Citeren01.05.20080 likes hier geen echt mooi weer bon dan regen en dan iets zon maar kan nog komen
kus bear |
Citeren01.05.20080 likes ow dat is balen bear,maar ik zal de zon naar je toesturen .................. als ik die zat ben ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren02.05.20080 likes hoi thnx bonn hier nu lekker de zon ![]() bon nu al de zon zat? ![]() ![]() ![]() dikke kus en knuff bear |
Citeren02.05.20080 likes neuh wel lezen he beartje hahahahah ik ben de zon NOOIT zat hahahaha maar tis je gegunt en ik ben blij dat je ook lekker kan genieten van de zon nu dikke kusss en knufff Bonn en een heel fijn weekend toegewenst Bonn ![]() ![]() |
Citeren03.05.20080 likes sollie bon bear mischien toch brilletje nodig ![]() voor jou heeft bear een mooi weekend aangevraagd met veel zon mooie temp ![]() zie bon bear heeft aan je gedacht he nu afwachten dat het uitkomt en geen regenbui komt kus knuf bear ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren03.05.20080 likes thanks lieve bear,de zon schijnt hier volop en ik ga vandaag lekker shoppen in de stad met de kids,geniet jij ook van het mooie weer,dikke kusssss en knuffffffffffff Bonn
Morgen gaat het zwembad open en dan zal ik weer lekker veel op het zwembad zijn ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren03.05.20080 likes tuurlijk geniet bear bon erg veel plezier met de kids he ![]() oei moet bear ff zijn bandjes op gaan zoekken zwem weer ![]() ![]() |
Citeren04.05.20080 likes lieve bear,ennuh heb je de zwembandjes gevonden anders kunnen we niet zwemmen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zag ik het trouwens goed dat je nu modje bent ook???? Indien het zo is wil ik je bij deze van harte feliciteren met je nieuwe functie harstikke gaaf joh En je gaat me niet kicken toch???? hahahahahhaha Heel veel succes. |
Citeren04.05.20080 likes joepie thnx bon bandjes gevonden
ja bon heb je goed gezien hoor bear modje speelt soms met rode verf dank voor de felicitatie bon en jou kick geven nee neem je wel over de knie ![]() ![]() ![]() iedereen een leukezondag en ![]() |
Citeren04.05.20080 likes heeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
was ik weer ![]() hoe is het hier..? hier gaat het goed hoor ben beetje verbrand maarjha heb het heeel leuk gehad en het had nie veel gescheeld of ik was nog een week gebleven ![]() ik heb echt heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel dingen gedaan ![]() maargoed wens jullie nog een hele fijne zondag kussssssssssssss wilma |