Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren01.05.20080 likes
hier geen echt mooi weer bon dan regen en dan iets zon maar kan nog komen
kus bear
Citeren01.05.20080 likes
ow dat is balen bear,maar ik zal de zon naar je toesturen .................. als ik die zat ben ,dat is dus nooit hahahahahahahah
Citeren02.05.20080 likes
hoi thnx bonn hier nu lekker de zon
bon nu al de zon zat?
dikke kus en knuff bear
Citeren02.05.20080 likes
neuh wel lezen he beartje hahahahah ik ben de zon NOOIT zat hahahaha maar tis je gegunt en ik ben blij dat je ook lekker kan genieten van de zon nu dikke kusss en knufff Bonn en een heel fijn weekend toegewenst Bonn
Citeren03.05.20080 likes
sollie bon bear mischien toch brilletje nodig
voor jou heeft bear een mooi weekend aangevraagd met veel zon mooie temp
zie bon bear heeft aan je gedacht he nu afwachten dat het uitkomt en geen regenbui komt kus knuf bear

Advertise here!!

Citeren03.05.20080 likes
thanks lieve bear,de zon schijnt hier volop en ik ga vandaag lekker shoppen in de stad met de kids,geniet jij ook van het mooie weer,dikke kusssss en knuffffffffffff Bonn

Morgen gaat het zwembad open en dan zal ik weer lekker veel op het zwembad zijn
Citeren03.05.20080 likes
tuurlijk geniet bear bon erg veel plezier met de kids he
oei moet bear ff zijn bandjes op gaan zoekken zwem weer
Citeren04.05.20080 likes
lieve bear,ennuh heb je de zwembandjes gevonden anders kunnen we niet zwemmen Fijne zondag lieve bear en dikke kusss en knuffff Bonn
Zag ik het trouwens goed dat je nu modje bent ook???? Indien het zo is wil ik je bij deze van harte feliciteren met je nieuwe functie harstikke gaaf joh En je gaat me niet kicken toch???? hahahahahhaha Heel veel succes.
Citeren04.05.20080 likes
joepie thnx bon bandjes gevonden

ja bon heb je goed gezien hoor bear modje speelt soms met rode verf dank voor de felicitatie bon en jou kick geven nee neem je wel over de knie
iedereen een leukezondag en
Citeren04.05.20080 likes
heeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
was ik weer
hoe is het hier..?
hier gaat het goed hoor
ben beetje verbrand maarjha heb het heeel leuk gehad en het had nie veel gescheeld of ik was nog een week gebleven maarjha ben al dag langergebleven....hebben jullie nog wat leuks beleefd...?
ik heb echt heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel dingen gedaan
maargoed wens jullie nog een hele fijne zondag

kussssssssssssss wilma

Adverteer hier