Citeren25.04.20080 likes
fijn weekend allemaal,dikke kusss en knuff Bonn
Advertise here!! |
Citeren25.04.20080 likes fijn weekend allemaal,dikke kusss en knuff Bonn |
Citeren26.04.20080 likes goedenmorgeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik wil jullie een heel fijn weekend wensen allemaal En tot over een week dan maar he ![]() enne als ik weg ben wees dan wel lief voor elkaar he en hou de beol netjes hier dus nie de boel afbreken ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() DIkke kussssssssssssssssss |
Citeren26.04.20080 likes wilmaaaaaaaaaaaaa thanks en jij ook niet de boel afbreken daar he hahahahahahahhahaah meis geniet ervan het is je meer dan gegunt.
Ik hoop dat het met je moeder en de rest van de familie goed gaat naar omstandigheden,dikke kussss en knuffff Bonn |
Citeren27.04.20080 likes Ik wens degene die vakantie hebben,een hele fijne vakantie toe en ik hoop dat het weer net zo mooi zal zijn als vandaag,dat was echt genieten heerlijk,voor degene die moeten werken een hele fijne werkweek toe,dikke kusss en knufff Bonn |
Citeren28.04.20080 likes Fijne avond allemaal,dikke kusss en knuff |
Advertise here!! |
Citeren28.04.20080 likes bon ook een leuke en fijne avond hoor kus knuff bear |
Citeren29.04.20080 likes Ik wens iedereen morgen een hele fijne koninginnedag,dikke kusss en knufff Bonn |
Citeren30.04.20080 likes dankje bon jij ook een leukedag hoor
kuss kunff bear |
Citeren30.04.20080 likes goeiemorgen allemaal en een hele fijne dag toegewenst.dikke kusss en knufff Bonn |
Citeren01.05.20080 likes Ik hoop dat jullie genieten van het mooie weer,alhoewel vandaag hier later in de middag regende,maar in het weekend lekker 22 graden wow,en dan gaat het zwembad hier open yesssssssssssss dikke kusss en knuff Bonn ![]() ![]() ![]() ![]() |