Citeren24.04.20080 likes
graag gedaan lieve Wilma,hoe is het nu met je??? dikke kusss en knufff Bonn

Advertise here!! |
Citeren24.04.20080 likes graag gedaan lieve Wilma,hoe is het nu met je??? dikke kusss en knufff Bonn ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.04.20080 likes gaat bonn word gek
heb erg trek nu en dan kan ik niks eten ![]() ![]() |
Citeren24.04.20080 likes Misschien moet je er toch even na laten kijken ,want dit lijkt me niet goed als ik eerlijk ben,dikke kussss en knufff en heel veel sterkte meis |
Citeren24.04.20080 likes ik weet het nie bonn maarja ![]() Dikke kussssssssssss |
Citeren24.04.20080 likes wilma ik hoop dat je een beetje een rustige avond hebt gehad,en dat je een beetje zal kunnen slapen,dikke kusss en knufff Bonnn ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren25.04.20080 likes goedenmorge
nou bonn nadat die verdoving was uitgewerkt had ik nog meer pijn lag er ook al om half 9 in na gtst...heb gelukkig wel kunnen slapen ben maar 4x wakker geworden van de pijn en de laatst keer ben ik er ook maar uitgegaan om kwart over 5 maarjha hoe is het nou met jou bonn....? fijne dag allemaal kussssssssssssssssss |
Citeren25.04.20080 likes wilma fijn dat je toch nog een beetje hebt kunnen slapen,hier gaat het ben dus bezig voor mijn dochter maar dat gaat allemaal best wel lang duren,heb vanochtend gebeld minimale w8tijden zijn ruim 2 maanden,dat vind ik heel erg lang.
Ik wens je alvast een superfijn weekend en een hele fijne week volgende week en geniet ervan,dikke kusss en knuffff Bonnnn |
Citeren25.04.20080 likes dat is indd wel heel lang jha maargoed beter dat dan helemaal niks he ![]() dikke kussssssssssss |
Citeren25.04.20080 likes thanks lieve wilma,dikke kusss en knufff Bonnn en geniet volgende week he meis |
Citeren25.04.20080 likes thnxx lieve bonn,
ga ik zeker ook wel doen moet alleen nog steeds me tas inpakken ![]() Zulke dingen blijf ik altijd doen op het laatste moment moet maar eens leren wat eerder me tas te pakken dan hoef ik die dag zelf de laatste kleine dingentjes nog maar in de tas te doen ![]() Dikke kusssssssssssssssssss fijn weekend allemaal |