Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren24.04.20080 likes
graag gedaan lieve Wilma,hoe is het nu met je??? dikke kusss en knufff Bonn
Citeren24.04.20080 likes
gaat bonn word gek
heb erg trek nu en dan kan ik niks eten heb vanaf 9 uur al niks meer gehad :S maarja en van de pijn word ik ook nie goed
Citeren24.04.20080 likes
Misschien moet je er toch even na laten kijken ,want dit lijkt me niet goed als ik eerlijk ben,dikke kussss en knufff en heel veel sterkte meis
Citeren24.04.20080 likes
ik weet het nie bonn maarja

Dikke kussssssssssss
Citeren24.04.20080 likes
wilma ik hoop dat je een beetje een rustige avond hebt gehad,en dat je een beetje zal kunnen slapen,dikke kusss en knufff Bonnn

Advertise here!!

Citeren25.04.20080 likes
goedenmorge

nou bonn nadat die verdoving was uitgewerkt had ik nog meer pijn
lag er ook al om half 9 in na gtst...heb gelukkig wel kunnen slapen
ben maar 4x wakker geworden van de pijn en de laatst keer ben ik er ook maar uitgegaan om kwart over 5

maarjha hoe is het nou met jou bonn....?

fijne dag allemaal kussssssssssssssssss
Citeren25.04.20080 likes
wilma fijn dat je toch nog een beetje hebt kunnen slapen,hier gaat het ben dus bezig voor mijn dochter maar dat gaat allemaal best wel lang duren,heb vanochtend gebeld minimale w8tijden zijn ruim 2 maanden,dat vind ik heel erg lang.
Ik wens je alvast een superfijn weekend en een hele fijne week volgende week en geniet ervan,dikke kusss en knuffff Bonnnn
Citeren25.04.20080 likes
dat is indd wel heel lang jha maargoed beter dat dan helemaal niks he hoop dat het snel weer goedkomt hoor

dikke kussssssssssss
Citeren25.04.20080 likes
thanks lieve wilma,dikke kusss en knufff Bonnn en geniet volgende week he meis
Citeren25.04.20080 likes
thnxx lieve bonn,
ga ik zeker ook wel doen
moet alleen nog steeds me tas inpakken
Zulke dingen blijf ik altijd doen op het laatste moment
moet maar eens leren wat eerder me tas te pakken dan hoef ik die dag zelf de laatste kleine dingentjes nog maar in de tas te doen

Dikke kusssssssssssssssssss fijn weekend allemaal

Adverteer hier