|
|
|
morgennnnnnnnn
alles goed hier ?
aan deze kant gaat het wel redelijk goed
zit nog steeds tegen op dat ik naar de tandarts moet straks  maarjha zal er wel weer heen moeten he  maar ondanks dat wil ik jullie toch nog een hele fijne dag wensen
Dikke kusssssss wilma |
Anonymous Undefined 65739 berichten morgen wilmaa gelukkig dat het redelijk met je gaat hoor
bij bear is het wisselvallig maar komt wel goed hoor
heel veel sterkte bij de tandarts hoor tuurlijk moet je het doen een goed gebit moet je zuinig op zijn
jij ook een leukedag bikke kus en knuff bear |
morge bear
tis dat ik zo tegen die afspraak opzie
maar anders ging het goed hoor als k daar nie heen hoefde
zou ik mooi de kermis op gaan in leeuwarden met een vriendin
en misschien ga ik vanmiddag nog wel ffies ligt eraan hoe erg ik afgebeult word bij die tandarts straks
Dikke kussssssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten nou hopelijk valt he mee wilmaa en heb je nog een leuke middag op de kermis met je vriendin
nog maals veel sterkte hoor en een leuke midag
kussss knuffff bear |
dank je bear
ik hoop het wel dat het meevalt
dan ga ik nog lekker naar leeuwarden naar de kermis toe  heb me net ook afmoeten melden voor volgende week bij me trainer maarjha de uitwedstrijd tegen berlikum was ik er nie bij liep ik met krukken en nou ben ik met vakantie als we de thuis wedstrijd hebben  maar hij moet nie zeuren want normaal ben ik er altijd bij met wedstrijden en trainingen dusjha en had hem vorige week al gezegd dat ik er van 26 april tot 3 of 4 mei niet was
jij ook een leuke dag bear
kusssss |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten wilmaaaaaaaaaaaaaaaa veel plezier bij de kermis vanmiddag als je daar heen gaat,verder wens ik iedereen een hele fijne dag toe,dikke kusssss en knufff Bonnn |
thnx bonn maar ik ga nie heen
verrek nou al van de pijn dus wil nie weten hoe erg het straks is  en kan verdorrie 8 mei er weer heen ben er echt nie blij mee |
Anonymous Undefined 65739 berichten denk aan alle leuke dingen in het leven wilma zal ik aan je denken maar wens je veel sterkte en als je de tandarts lief aankijkt doet die het zonder je pijn te doen kussssssss Visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten wilma jammer meis,het was je zo gegunt,maar volgende week heb je een leuke week meis en probeer dan gewoon te genieten en vergeet die tandarts even,maar heel veel sterkte meis,dikke kusss en knufff Bonnn |
thnxx bonn
Dikke kusssssssssssssssssss |
|