Citeren23.04.20080 likes
hmm wilmaa bear niet echt lekker geslapen
ja tuurlijk iedereen een fijne en leukedag
kus bear
ja tuurlijk iedereen een fijne en leukedag
kus bear
Advertise here!! |
Citeren23.04.20080 likes hmm wilmaa bear niet echt lekker geslapen
ja tuurlijk iedereen een fijne en leukedag kus bear |
Citeren23.04.20080 likes ik kon eerst ook nie slapen in me bed maar toen ben ik naar benede gegaan en ben ik ff op de bank gaan liggen en toen heb ik als een roos geslapen en de hond kwam me wakker maken ![]() maar hoe komt het bear..? |
Citeren23.04.20080 likes ja als ik dat wist wilmaa weet het niet
heeft bear wel meer hoor gin er om half drie in en om half vijf was bear er weer uit pff woord langedag vandaag |
Citeren23.04.20080 likes ik wens iedereen een hele fijne dag toe vandaag,dikke kuss en knufff Bonn |
Citeren23.04.20080 likes pff bear noujha als nog fijne dag hoor
heb net me cjiferlijst en de cijferlijst is heel goed ![]() was beter dan verwacht me laagste cijfer is een 6.4 dus was wel goed ![]() dikke kusssssssssssss allemaal |
Advertise here!! |
Citeren23.04.20080 likes wow Wilma,super meis daar mag en kan je dus heel trots op zijn,dikke kuss en knufff gefeliciteerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren23.04.20080 likes ![]() gefeliciteerde kus knuff bear |
Citeren23.04.20080 likes thnxx allebei ![]() ben wel blij ook hoor had het helemaal nie verwacht maarjha heb op nederlands een 6.6 op duits een 6.8 op engels een 6.4 op economie een 7.2 maatschappijleer een 8 en op gym een voldoende en kunstvakken een goed en op handel en administratie een7.3 en het is wel mooi dat die cijfers goed zijn want dat scheelt met examen weer.......nu heb ik lekker vrij tot vrijdag 9 uur dan hebben we met alle 4e klassers afsluiting van die 2jr op de bovenbouw en dan gaan we touwtrekken en er is een zeepbaan ofzo dus dat word wel heel leuk en we hadden vandaag de laatste lesdag dus eigenlijk maarjha nog 3 dagen en dan lekker een weekje weg ![]() heb er echt heel veel zin in en ga me zeker nie vervelen daar ![]() maarjha morgen maar eerst naar die vreselijke afspraak bij de tandarts ![]() Dikke kusssssssssss |
Citeren23.04.20080 likes Lieve wilma,
Mooie cijferlijst hoor,super meis.Ik had het je al gezegd maar nogmaals bij deze superveel succes bij de tandarts morgen,ik ben hier wel op scroll denk ik en dan sleep ik je er wel doorheen als je er ook bent totdat het 12.00 is.Dikke kusss en knuffff Bonn Mocht ik je niet weer spreken dan wens ik je volgende week ook heel veel plezier en geniet ervan, je hebt het meer dan verdiend. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren23.04.20080 likes thnxx bonn ![]() ik zit er echt tegen op als ik eraan denk kan ik wel janken maarjha miss spreek ik je morgen dan nog wel moet alleen 12 uur de deur uit en verder nie hebben morgen hele dag vrij van school gelukkig dus maarjha als ik je toch nie meer spreek dan nog maals thnxx ![]() en spreek je snel weer kussssssssssssssssss |