|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ja is niet echt leuk wilmaa gelukkig is dat bij kids tandarts niet zo e
en ja alles was goed haar tanden zijn lekker gepolijst en zien er goed uit hopelijk bij jullie dikke kus en knuff bear |
keej dan bear das mooi
de ene keer dan heeft die die muziek opstaan en de andere keer heeft die wel leuke muziek opstaan hoor ligt er volgens mij net aan hoe zijn humeur is
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hahahah okey wilma maar veel succes dan maar bij de tandarts,verder wens ik iedereen een hele goeiemorgen en een fijne dag toe,dikke kusss en knufff Bonn |
thnxx bonn
ging opzich wel goed hij had nou 538 erop dus dat was wel leuke muziek en ben ook nie in slaap gevallen moet alleen donderdag weer terug komen  en dat wil ik niet het was allemaal wel goed alleen had wat tussen me kiezen zitten en dat gaat hij weghalen hij zei al dat ik 2 verdovingsspuiten krijg dan 
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Wat heb je dan tussen je tanden zitten,omdat je 2 verdovingsspuiten krijgt???????
Maar ik wens je dan bij deze voor donderdag heel erg veel sterkte ook meis,dikke kussss en knufff Bonnn |
|
jha wist ik dat maar bonn maarjha zal donderdag wel zien moet er 12.10 zijn dus  zie er erg tegenop om daar donderdag heen te gaan |
Anonymous Undefined 65739 berichten wilmaaaaaaaaaaaaa sterkte meis nogmaals en ik zal aan je denken,dikke kussss en knuffff Bonnn |
thnxx bonneke kusssssssssssssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
goedenmorgeeeeeeeee allemaal
Lekker geslapen iedereen..?
ik wel hoor  Fijne dag allemaal |
|