Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren21.04.20080 likes
inderdaad bear,ze hebben zich meer dan meer ingezet,en ze hebben heel goed gesprongen,ze moesten tegen 36 anderen en heb net de uitslagen gekregen de 1 is 7de en 9de geworden en de ander 7de en 12de dus ontzettend goed,we zijn meer dan tevreden
Wilma ik wens je een hele fijne week toe meis,dikke kusss en knufff Bear ook voor jou een dikke kusss en knufff Bonn
Citeren21.04.20080 likes
Goedenmorge allemaal

Thnxx Bonn jij ook een hele fijne week toegewenst
en bear jij ook een hele fijne week toegewenst he

kusssssssssss
Citeren21.04.20080 likes
o bonn das toch wel een mooie prestatie hoor mag je echt trots op zijn wilmaa een leuke week meisje dikke kus en knuff bear
Citeren21.04.20080 likes
thnxx bear dat gaat hopelijk wel goedkomen hoor
morgen miss hele dag vrij en dat alleen maar omdat ik naar de tandarts moet maarjha geniet van het mooie weer he

kussssssssssss
Citeren21.04.20080 likes
tuurlijk gaat het goed komen wilmaa
ja bianca moest vandaag naar de tandarst hopelijk bij jou ook alles goed extra poetsbeurd geven heja zekker gaan genietten van het mooie weer wilmaa doet bear ook
kuss knuff

Advertise here!!

Citeren21.04.20080 likes
keej dan bear
ik vind het helemaal nie eng ook hoor die tandarts
hij is best wel grappig...maarjha gebeurt wel eens dat ik in slaap val in die stoel dus morgenvroeg maar afwachten dan

kusssssssssss
Citeren21.04.20080 likes
ow jeee vindt je het zo saai dan bij de tandarts Wilma dat je in slaap valt???? Maar zonder gekheid ik wens je dan toch maar heel veel sterkte morgen bij de tandarts,dikke kussss en knufff Bonn
Citeren21.04.20080 likes
jha bonn tis zoooo saai en die muziek die daar meestal opstaat is slaapmuziek dusjha
Citeren21.04.20080 likes
ow okey,ik heb een hele moderne tandarts,bij hem lig je bijna swingend in de stoel en dat tijdens een wortelkanaalbehandeling
Citeren22.04.20080 likes
hahahaha bonn das ook leuk
bij deze is dat ook soms maar soms heeft die ook van dat slaap muziek opstaan en dan meestal nog opera ook saaie slaapmuziek

Adverteer hier