|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten inderdaad bear,ze hebben zich meer dan meer ingezet,en ze hebben heel goed gesprongen,ze moesten tegen 36 anderen en heb net de uitslagen gekregen de 1 is 7de en 9de geworden en de ander 7de en 12de dus ontzettend goed,we zijn meer dan tevreden
Wilma ik wens je een hele fijne week toe meis,dikke kusss en knufff Bear ook voor jou een dikke kusss en knufff Bonn |
Goedenmorge allemaal
Thnxx Bonn jij ook een hele fijne week toegewenst
en bear jij ook een hele fijne week toegewenst he
kusssssssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten o bonn das toch wel een mooie prestatie hoor mag je echt trots op zijn wilmaa een leuke week meisje dikke kus en knuff bear |
thnxx bear dat gaat hopelijk wel goedkomen hoor  morgen miss hele dag vrij en dat alleen maar omdat ik naar de tandarts moet  maarjha geniet van het mooie weer he  kussssssssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten tuurlijk gaat het goed komen wilmaa
ja bianca moest vandaag naar de tandarst hopelijk bij jou ook alles goed extra poetsbeurd geven he  ja zekker gaan genietten van het mooie weer wilmaa doet bear ook
kuss knuff |
|
keej dan bear
ik vind het helemaal nie eng ook hoor die tandarts
hij is best wel grappig...maarjha gebeurt wel eens dat ik in slaap val in die stoel  dus morgenvroeg maar afwachten dan  kusssssssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
jha bonn tis zoooo saai  en die muziek die daar meestal opstaat is slaapmuziek dusjha 
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
hahahaha bonn das ook leuk
bij deze is dat ook soms maar soms heeft die ook van dat slaap muziek opstaan en dan meestal nog opera ook  saaie slaapmuziek |
|