Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren17.04.20080 likes
ja bonn moet er geen virussen op zetten
woord je ziekvan hoor en ja wilmaa heeft het goed gedaan he
hopelijk gaat het met wedstrijd van jou zoons ook goed
en tuurlijkkus en kunff
Citeren17.04.20080 likes
bear thanks ,dat hoop ik ook dat de wedstrijden goed gaan ,maar ze hebben er hard voor getraind en meer dan je best doen kan je niet,dus wordt spannend maar de concurrentie is hoog,dikke kussss en knufff en alvast een fijn weekend
Citeren18.04.20080 likes
tuurlijk is de concurretie hoog bonn maar heb een goed gevoel erover ze hebbeb er wel erg veel voor getraind kan je enkel erg trots op zijn heel veel sterkte voor jou en kids bonn en leuk weekend
kus knuff bear
Citeren18.04.20080 likes
heej heej

Hier ben ik weer ffies
HEt gaat hier wel goed hoor
we hebben woensdagaaf verloren met 1-2
en heb een lichte blesure aan me enkel maarjha dta komt wel goed
ik loop er nog gewoon op en die kneuzing ken me wat maar ik ga morgen gewoon voetballen we hebben precies 11 spelers ded 1e helft en de 2e helft waarschijnlijk maar 10 dusja dat we verliezen zit er heel dik in maargoed.....HOe is het hier met jullie...?
maarjha in de vakantie moeten jullie me ook een week missen dan ben ik de hele week in hhw bij familie

FijnWeekend allemaal kusssssssss
Citeren18.04.20080 likes
Thanks lieve bear,ik ben ook zeker trots op mijn zoontjes en mijn dochter.Vandaag voor het laatst getraind en dan morgen de grote dag voor mijn zoontjes en mams gaat mee als leidinggevende en dat vinden ze heel fijn.Ze hadden beide vanaaf buikpijn omdat ze toch gespannen zijn dus ben heel beniewd,maar ik gun het ze zo maar je kan niet atlijd een medaille winnen wel dan.Ik begrijp dat het niet om het winnen gaat maar voor kinderen is het toch duidelijk anders,maar ze hopen gewoon op een superleuke dag.
WIlma balen hey dat je last hebt van je enkel en pas maar goed op jezelf meis.Ik wil je bij deze heel veel succes wensen morgen met je wedstrijd ook,en vindt het super voor je dat je in de vakantie lekker een week weggaat,het is je meer dan gegunt,dikke kusssss en knufff voor jou en bear

Advertise here!!

Citeren19.04.20080 likes
ja bon vandaag erg veel sterkte met jou en je dochetr en zoontjes tuurlijk winnen is leuk maar niet het belangrijkste als ze maar hun best doen en plezier hebbeb in wat ze doen en ze kunnen geen beteren leidinggevend iemand bij zich hebben dan jou he een supper leukedag is inderdaad het belangrijkste hoopt bear ook voor jullie kus knuff voor jullie en bear denkt wel aan jullie hoor

ach een keer verliezen is geen schanden wilmaa sterkte met je enkel meid en doe wel voorzichtig als je mee speeld met bear gaat het wel

ja wilmaa missen dat doen we wel maar is voor jou ff beter een hele lueke week hopelijk doet het jou ff erg goed en ben je snel weer de ouden vandaag sterkte en zet hem op dikke kus en knuff bear
Citeren19.04.20080 likes
Wilma,Bonderkes en Bear goeiemorgen van Babske en hoop voor Wilma en Bon dat het goed gaat met ze,wilma een hele fijne week gewenst en beterschap met je enkel en Bonnekes,voorzichtig met springen,allemaal kuss en knuf!!
Citeren19.04.20080 likes
thanks lieve babs en bear,maar helaas mijn zooontjes hebben geen medaille gewonnnen maar de concurrentie was zeer hoog en het niveau was ook erg hoog,maar ondanks dat ze geen medaille hebben gewonnen,hebben mijn zoontjes supergoed gesprongen,hoeveelste ze wel zijn geworden weet ik nog niet,we krijgen nog de lijsten met de cijfers erop en dan laat ik het jullie wel weten.Het was een supergeslaagde dag en we waren om 18.30 weer thuis vanaf vanochtend 8.30 dus ik ga nu lekker slapen en morgen weer gezond op.
Bear mijn dochter moet volgende week nog,zij is dus nog niet geweest en we kijken dus wederom uit naar volgende week zaterdag,dikke kusss en knuff Bonn
Citeren20.04.20080 likes
he bonn
jmmr dat je zoontjes niet hebben gewonnen he
maarjha volgende keer beter
en ben ook wel blij hoor lekker een week naar me familie in hhw toe had me nichtje van 3 aan de telefoon en die heeft al allemaal plannen gemaakt dus dat word zeker niet vervelen daar en anders ga ik wel ff naar me tante in de kroeg en daar is ook wel vanalles te doen meer dan hier in dit dorp in ieder geval en ik ga jullie ook missen hoor die week maarjha die week is ook zo weer voorbij

kussssssssssssssssssssssssssss
Citeren20.04.20080 likes
jammer bonnhad het ze echt gegund maar weet wel zekker dat zij zich hebben ingezet nou duimen voor volgende week bonn
kus en knuff

Adverteer hier