Citeren15.04.20080 likes
goedenmorgeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
allemaal en een hele fijne dag
kussssssssssssssssssssss
allemaal en een hele fijne dag

kussssssssssssssssssssss
Advertise here!! |
Citeren15.04.20080 likes goedenmorgeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
allemaal en een hele fijne dag ![]() kussssssssssssssssssssss |
Citeren15.04.20080 likes ja bonn weet bear maar bear is wel eens op scroll en wilmaa is er dan niet bear iedergeval dikke kus voor wilmaa en bonn ![]() |
Citeren15.04.20080 likes neej indd bear ben de laatste tijd ook nie zoveel op de scroll meer als eerst hoor.....maarjha dat komt ook wel door dat gedoe hier allemaal en me examens nu he ![]() Dikke kussssssssssss bear en bonn |
Citeren15.04.20080 likes tuurlijk komt dat goed wilmaa de examens zijn nu veel belangrijker hoor sterkte er mee kus knuff bear |
Citeren15.04.20080 likes Thnxxx en jha indd dat is veel belangrijker bear
zal in mei nog wel zo zijn dat ik helemaal nie meer op de scroll ben en hier af en toe nog want dan hebben we de andere examens natuurlijk allemaal he spreek je zo op de scroll wel weer ![]() xx |
Advertise here!! |
Citeren15.04.20080 likes yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh tis gelukt
ben geslaagd voor pratijk examen :D kon 20 punten halen en had er 19 ![]() ![]() ![]() kussssssssssssssssssssss |
Citeren15.04.20080 likes hey wilmaa gefeliciteerd echt top prestatie hoor
dikke kusss en knuff van bear |
Citeren15.04.20080 likes wilmaaaaaaaaaaaaaa toppie meis,ik ben supertrots op je,helemaal omdat je zoveel aan je hoofd hebt,je weet wel wat ik bedoel,maar petje af hoor meis,gefeliciteerd,dikke kusss en knufff Bonn |
Citeren16.04.20080 likes zo even weer naar boven gehaald,ben ik de hele dag mee bezig geweest maar kwam er maar niet op,problemen om op de server te komen.Mijn pc zat vol met virussen en heb hem maar eens laten schoonmaken door manlief.Had gisteren ook al deze problemen,maar het werkt nu op dit moment en ik heb jullie wel gemist hoor,dikke kusss en knufff Bonn |
Citeren17.04.20080 likes Ik wens jullie een hele fijne dag toe en Wilma heel veel succes met je examen,heb vertrouwen in jezelf meis ,het gaat heel goed dus je kan het.
Dikke kussss en knufff Bonn ![]() ![]() ![]() ![]() |